Blog

Jak żyć w necie, czyli o sukcesie w biznesie

Jak żyć w necie, czyli o sukcesie w biznesie

Marketing interakcyjny
Trudno zliczyć książki, filmy, poradniki czy kursy o tym, jak odnieść sukces w biznesie. Niekiedy równie trudno – szczególnie na początku swojej drogi – sięgnąć po takie, które dopasowane będą akurat pod Twoje działania. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak żyć w necie, rozwijając swój biznes online, to dziś chcę Ci podsunąć odpowiedź. A nawet kilka. (więcej…)
Czytaj dalej
Wymiary grafik na Facebooka – aktualne na 2020

Wymiary grafik na Facebooka – aktualne na 2020

Marketing interakcyjny
Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooka? To kluczowe pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, jeśli chcesz, by Twój profil prywatny, fanpage czy posty przykuwały wzrok Odbiorców. Nie wiedząc, jaki jest prawidłowy wymiar do zdjęcia w tle czy grafik na wydarzenie, możesz nie tylko popełnić poważną gafę, ale i stracić mnóstwo cennego czasu. Dziś pokażę Ci, jak łatwo tego uniknąć.  (więcej…)
Czytaj dalej
Jak tworzyć grafiki do social media, które przyciągają odbiorców

Jak tworzyć grafiki do social media, które przyciągają odbiorców

Marketing interakcyjny
Czy musisz być wziętym grafikiem lub inwestować w kosztowne programy, by tworzyć skuteczne grafiki do social media? Takie, których nie ma nikt inny? Być może kiedyś odpowiedziałabym, że tak. Dziś wiem, że świetne grafiki na Facebooka, Instagrama czy LinkedIn można tworzyć nawet w 5 minut. Online, za darmo lub naprawdę niewielkim kosztem.  Wystarczy się tylko odpowiednio do tego przygotować. Dziś chcę Ci pokazać, jak to wygląda u mnie oraz co możesz zrobić, by tak samo wyglądało u Ciebie. (więcej…)
Czytaj dalej
W jaki sposób stworzyć personę?

W jaki sposób stworzyć personę?

Marketing interakcyjny
W jaki sposób stworzyć personę?Czy wiesz kto jest Twoim idealnym Klientem? Jak, kiedy i gdzie się z nim komunikować? W jaki sposób stworzyć personę, by łatwiej tworzyć treści, które dotrą do Twoich Odbiorców?Grupa docelowa, persona, antypersona (choć często pomijana)… Warto wiedzieć do kogo będziemy kierować swoje komunikaty. Kto jest Twoim odbiorcą? Kto jest takim Twoim idealnym, wymarzonym klientem?W jaki sposób stworzyć personę wychodząc od produktuPosłużę się przykładem. Agnieszka zajmuje się szyciem na zamówienie pięknych rzeczy. Są to wyjątkowe okładki na książki, a także takie "rybie ogony", które mnie ostatnio bardzo zafascynowały. To taki śpiwór na nogi, w którym można się ogrzewać, czytając jakąś lekturę. Jestem wielbicielka książek i uważam, że jest to absolutnie fantastyczny pomysł!Kto je kupuje?Odbiorcą Agnieszki są rodzice dzieci w różnym wieku, które będą z tego typu produktów korzystać. Są…
Czytaj dalej
Podsumowanie roku w biznesie i nie tylko

Podsumowanie roku w biznesie i nie tylko

Marketing interakcyjny
Podsumowanie roku Podsumowanie roku? Tylko niby kiedy? Wierz mi warto zainwestować każda chwilę… Cały dzień w biegu, spotkania, telefony, sprawy do załatwienia, a na koniec stwierdzasz: Kiedy to minęło? Co się w tym czasie konkretnego wydarzyło? Czas przeciekł przez palce… No właśnie. Tak często mijają dni. Mijają miesiące, a nawet lata. Prowadzenie dziennika czy kalendarza pozwala opanować listę zadań, ale czy pod koniec dnia robisz obiektywne podsumowanie? Kończysz go z satysfakcją i radością? A przede wszystkim z wnioskami? Tak samo z kolejnym tygodniem, kwartałem, rokiem… Chcę Cie zachęcić do tak istotnych w biznesie podsumowań. Pokażę Ci też świetne i motywujące do dalszych działań sposoby na podsumowanie roku. Choć oczywiście możesz je wykonywać częściej. Na przykład raz na kwartał czy miesiąc. Kilka pytań, które pomogą Ci w podsumowaniu roku Możesz wybrać…
Czytaj dalej
Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć!

Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć!

Marketing interakcyjny
Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć! Czyli o dojrzałości do zakupu... Dojrzałość do zakupu to zjawisko, które zachęca do otwartości i wychodzenia naprzeciw Klienta, tak, by miał szanse nas poznać. To argument motywujący do budowania jak największej ilości możliwości do interakcji i spotkania się z nami, z naszym produktem. (więcej…)
Czytaj dalej
Wartości w biznesie

Wartości w biznesie

Marketing interakcyjny
Wartości w biznesie Porozmawiajmy o wartościach. O tym, jak ważne jest, by działać w zgodzie ze sobą i dodać swym poczynaniom skrzydeł. Pamiętasz jak musiałeś zrobić coś, co budziło w Tobie straszną niechęć i opór, ale okoliczności Cię do tego zmuszały? Nakaz ze strony rodziców, nauczyciela, czy szefa, któremu niestosownie było się przeciwstawić? Może było to uczestnictwo w jasełkach, a Ty nie przepadasz za wystąpieniami publicznymi i cenisz sobie spokój. Być może angażowano Cię w grupowe projekty, podczas gdy Ty stawiasz na niezależność i bardziej wolisz samotność? Cokolwiek dziś robisz, wybierasz i z czym się mierzysz może iść gładko lub jak po grudzie. Jeśli jest to zgodne z Twoim systemem wartości będzie łatwiej, przyjemniej oraz z poczuciem sensu i autentycznego zaangażowania. Jeżeli zaś wykonujesz działania, z którymi nie czujesz się…
Czytaj dalej
Media społecznościowe w rozwoju biznesu

Media społecznościowe w rozwoju biznesu

Marketing interakcyjny
Media społecznościowe, a interakcje Żyjemy w czasach mediów społecznościowych. SPOŁECZNOŚCIOWYCH. Nie istniejemy w próżni, w domu, w pracy i drodze między nimi otaczają nas ludzie. Otoczeni przez fizycznych, oglądamy i komunikujemy się z tymi, których widzimy na ekranach swoich smartfonów. Myślimy o tym, co o nas myślą i o tym, jak przed nimi wypaść, by zyskać w rankingu na największą liczbę lajków. Ciągnie nas do ludzi, a obecny dualizm świata w formie online i offline powoduje dostęp do coraz większej przestrzeni i liczby osób, które możemy „poznać”. W zasadzie nie ma granic… Sky is the limit… Żyjemy w czasach społecznościowych i czy tego chcemy czy nie, wiele relacji budowanych jest w internecie. Możesz nie mieć konta na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, ale założę się, że wielu z Twoich znajomych ma.…
Czytaj dalej