Blog

Podsumowanie roku w biznesie i nie tylko

Podsumowanie roku w biznesie i nie tylko

Marketing interakcyjny
Podsumowanie roku Podsumowanie roku? Tylko niby kiedy? Wierz mi warto zainwestować każda chwilę… Cały dzień w biegu, spotkania, telefony, sprawy do załatwienia, a na koniec stwierdzasz: Kiedy to minęło? Co się w tym czasie konkretnego wydarzyło? Czas przeciekł przez palce… No właśnie. Tak często mijają dni. Mijają miesiące, a nawet lata. Prowadzenie dziennika czy kalendarza pozwala opanować listę zadań, ale czy pod koniec dnia robisz obiektywne podsumowanie? Kończysz go z satysfakcją i radością? A przede wszystkim z wnioskami? Tak samo z kolejnym tygodniem, kwartałem, rokiem… Chcę Cie zachęcić do tak istotnych w biznesie podsumowań. Pokażę Ci też świetne i motywujące do dalszych działań sposoby na podsumowanie roku. Choć oczywiście możesz je wykonywać częściej. Na przykład raz na kwartał czy miesiąc. Kilka pytań, które pomogą Ci w podsumowaniu roku Możesz wybrać…
Czytaj dalej
Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć!

Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć!

Marketing interakcyjny
Klient jest jak mango. Powinien dojrzeć! Czyli o dojrzałości do zakupu... Dojrzałość do zakupu to zjawisko, które zachęca do otwartości i wychodzenia naprzeciw Klienta, tak, by miał szanse nas poznać. To argument motywujący do budowania jak największej ilości możliwości do interakcji i spotkania się z nami, z naszym produktem. (więcej…)
Czytaj dalej
Wartości w biznesie

Wartości w biznesie

Marketing interakcyjny
Wartości w biznesie Porozmawiajmy o wartościach. O tym, jak ważne jest, by działać w zgodzie ze sobą i dodać swym poczynaniom skrzydeł. Pamiętasz jak musiałeś zrobić coś, co budziło w Tobie straszną niechęć i opór, ale okoliczności Cię do tego zmuszały? Nakaz ze strony rodziców, nauczyciela, czy szefa, któremu niestosownie było się przeciwstawić? Może było to uczestnictwo w jasełkach, a Ty nie przepadasz za wystąpieniami publicznymi i cenisz sobie spokój. Być może angażowano Cię w grupowe projekty, podczas gdy Ty stawiasz na niezależność i bardziej wolisz samotność? Cokolwiek dziś robisz, wybierasz i z czym się mierzysz może iść gładko lub jak po grudzie. Jeśli jest to zgodne z Twoim systemem wartości będzie łatwiej, przyjemniej oraz z poczuciem sensu i autentycznego zaangażowania. Jeżeli zaś wykonujesz działania, z którymi nie czujesz się…
Czytaj dalej
Media społecznościowe w rozwoju biznesu

Media społecznościowe w rozwoju biznesu

Marketing interakcyjny
Media społecznościowe, a interakcje Żyjemy w czasach mediów społecznościowych. SPOŁECZNOŚCIOWYCH. Nie istniejemy w próżni, w domu, w pracy i drodze między nimi otaczają nas ludzie. Otoczeni przez fizycznych, oglądamy i komunikujemy się z tymi, których widzimy na ekranach swoich smartfonów. Myślimy o tym, co o nas myślą i o tym, jak przed nimi wypaść, by zyskać w rankingu na największą liczbę lajków. Ciągnie nas do ludzi, a obecny dualizm świata w formie online i offline powoduje dostęp do coraz większej przestrzeni i liczby osób, które możemy „poznać”. W zasadzie nie ma granic… Sky is the limit… Żyjemy w czasach społecznościowych i czy tego chcemy czy nie, wiele relacji budowanych jest w internecie. Możesz nie mieć konta na Facebooku, Instagramie czy Twitterze, ale założę się, że wielu z Twoich znajomych ma.…
Czytaj dalej
Interakcje w marketingu

Interakcje w marketingu

Marketing interakcyjny
Jak postrzegam interakcje w marketingu? Interakcje w marketingu to klucz do prezentowania wartości swoich produktów i usług, budowania relacji z odbiorcami i rozwoju biznesu. Czy już z nich korzystasz? Zobacz jak je postrzegam w przestrzeni przedsiębiorczości i współczesnego marketingu. Jako każde spotkanie, zetknięcie się z osobą, produktem, marką. Jako akcję/zachowanie wykonane w stosunku do tej osoby, produktu, marki. Jako emocje, które w  nas wzbudza dana osoba, produkt, marka. Jako oddziaływanie na zmysły w kontakcie z drugą osobą, produktem, marką. Jako doświadczenie, które zapisuje się w naszej podświadomości w związku ze spotkaniem tej osoby, produktu, marki. Jako energię, która się wytwarza i pobudza do podejmowania działań w relacji z drugą osobą, produktem, marką. Jako podstawę budowania relacji i więzi między jednostkami, odbiorcami, a produktem czy marką. W końcu jako sposób zaangażowania…
Czytaj dalej