Jak zarabiać w czasie pandemii, czyli Marketing Tu i Teraz

Czy przez panujący na świecie kryzys nasza firma musi być skazana na spadek dochodów? Oczywiście, że nie! O tym, jak go uniknąć, a nawet zarabiać więcej w czasie pandemii, opowiem podczas konferencji Marketing Tu i Teraz. Gorąco zachęcam Cię do udziału. Szczególnie że przygotowałam specjalny bonus, a udział w wydarzeniu możesz wziąć udział, siedząc wygodnie w swoich czterech ścianach.

Czy da się zarabiać w czasie pandemii?

Myślę, że większość z nas zapytana o obecny temat numer jeden w Polsce i na świecie, bez wahania odpowiedziałby: koronawirus. To jedno słowo od marca 2020 roku na dobre zapuściło korzenie w wielu obszarach naszego życia i biznesu, trwale zmieniając ich funkcjonowanie. Jednak wówczas, gdy jedne branże padają lub ledwo wiążą koniec z końcem, inne notują wzrosty zamówień i sprzedaży (np. branża IT).

Z czego to wynika?

Myślę, że jeszcze nigdy biznes nie był tak zależny od skutecznych działań na odległość. Marketing – tu i teraz, w czasie pandemii COVID-19 – na dobre otworzył pole do działania sprzedaży internetowej, telefonicznej czy produktom wirtualnym. To właśnie one są często ostatnią deską ratunku dla wielu przedsiębiorstw, którym kolejne rządowe ograniczenia zawiesiły kłódkę na drzwiach stacjonarnego lokalu.

Okazuje się zatem, że nawet w tak trudnych czasach da się zarabiać tyle samo, a nawet więcej, prowadząc firmę. Klucz tkwi w odpowiednim podniesieniu jakości świadczonych usług połączonym z atrakcyjnym marketingiem dostosowanym do potrzeb Klientów Twojej branży. Jeszcze przed wybuchem pandemii działało tak (i działa) wiele firm sprzedających wirtualne produkty czy usługi. To dlatego nawet teraz ich obroty nie spadły, a nawet zaczęły rosnąć.

Jak dołączyć do ich grona?

Marketing Tu i Teraz, czyli jak zarabiać w czasie pandemii

Od wielu lat obserwując i szkoląc przedsiębiorców, jeszcze przed kryzysem wywołanym pandemią zauważyłam 3 istotne czynniki ograniczające ich możliwości sprzedażowe:

  1. Boją się pokazywać swoje działania w sieci.
  2. Niewłaściwie dobierają grupę docelową, ponieważ nie wiedzą, kto jest ich wymarzonym Klientem,
  3. Nie wiedzą, jakimi kanałami skutecznie docierać do swoich Klientów.

W pierwszym przypadku od dawien dawna polecam przełamywanie barier. Na początek warto zadbać m.in. o profil prywatny w mediach społecznościowych, o czym pisałam tutaj: Profil prywatny na Facebooku, który sprzedaje. Warto przy tym sprawić sobie również hipnotyzujące BIO do social media.

Drugi przypadek ściśle wiąże się z trzecim, ponieważ nie określając dokładnie profilu naszego idealnego Klienta, nie wiesz, jakich kanałów komunikacji najczęściej używa. Czy jest to Facebook, LinkedIn, Youtube, Instagram? A może pozyskuje informacje z blogów, newslettera lub podcastów?

Znając preferencje swoich potencjalnych Odbiorców, możesz nie tylko skutecznie kierować dedykowane im reklamy, ale i dostosować informacje do określonego medium. O tym, jak to zrobić, opowiem już 17 listopada, o godz. 11, podczas konferencji online Marketing Tu i Teraz oraz wystąpienia pt. Jakimi kanałami docierać z ofertą do wymarzonych Klientów?

Co więcej, przygotowałam dla Ciebie nie tylko solidną porcję praktycznej wiedzy, ale i bonus.

Kto wystąpi?

Lista prelegentów na konferencję Marketing Tu i Teraz obejmuje 18 osób. Każda z nich, dzieląc się praktyczną wiedzą i doświadczeniem, pokaże Ci, jak nie dać się w biznesie obecnemu kryzysowi. Drugą edycję wydarzenia skierowano do:

  • właścicieli firm z branży e-commerce,
  • dyrektorów i managerów działów sprzedaży,
  • sprzedawców,
  • SEO copywriterów,

którym zależy na pozyskaniu praktycznych, nowoczesnych wskazówek do zwiększenia dochodów w okresie COVID-u.

Tematem przewodnim wydarzenia będą negocjacje i sprzedaż. Prelegenci dotkną również takich obszarów jak m.in.:

  • Automatyzowanie procesów sprzedażowych.
  • Kanały i sposoby komunikacji.
  • Działania SEO.
  • Tworzenie atrakcyjnych i skutecznych infografik.
  • Sprzedaż w mediach społecznościowych.

Kiedy i gdzie odbędzie się konferencja?

Konferencję Marketing Tu i Teraz zaplanowano w dniach 17-18 listopada, w godzinach 10-18. Weźmiesz w niej udział bez wychodzenia z domu, ponieważ wydarzenie odbędzie się w formie webinaru podzielonego na 4-5 bloków tematycznych, z których każdy potrwa 45-60 minut. Każdy z nich zakończy panel dyskusyjny z możliwością zadawania pytań prelegentom.

Szczegóły dotyczące wydarzenia poznasz tutaj: Konferencja online. Ja natomiast, jak już pisałam, mam dla Ciebie atrakcyjny bonus.

Marketing Tu i Teraz – zapisy, bilety, cennik

Zastanawiasz się teraz pewnie, ile to wszystko kosztuje. Napiszę krótko: To zależy. 🙂 Możesz bowiem wybrać jedną z trzech opcji:

  1. Dostęp do 2 dni LIVE – 94 zł
  2. Pakiet LIVE (2 dni) + VOD (1 miesiąc) – 194 zł
  3. Dostęp wyłącznie VOD (1 miesiąc) – 194 zł

I tu właśnie mam dla Ciebie niespodziankę, ponieważ z hasłem “JOLANTA50” dostajesz 50% rabatu na bilet. Niezależnie od opcji, którą wybierzesz.

Biorąc pod uwagę aktualne ceny wejściówek, dostęp do jednej prelekcji na żywo będzie Cię kosztował 2,60 zł. To mniej niż cena 2 pączków w sklepie, a zamiast w boczki, pójdzie w rozwój. 😉

marketing tu i teraz plakat

Zachęcam Cię przy okazji do kupienia pakietu z opcją dostępu na miesiąc. Dlaczego? Ponieważ sama doskonale wiem, że wiedza bywa ulotna, a do pewnych informacji warto wrócić. Szczególnie gdy chcesz wykorzystać teorię w praktyce, a w notatkach masz luki (lub w ogóle ich nie masz).

Pamiętaj, że z moją zniżką, również za dostęp do pełnego pakietu zapłacisz o połowę mniej. Wpisz hasło “JOLANTA50” podczas zakupu, by ją otrzymać. Zrobisz to pod tym linkiem: Marketing Tu i Teraz.

Oczywiście wybór pozostawiam Tobie.

Podsumowanie

Zatem…

17 listopada o godz. 11 wystąpię podczas drugiej edycji dwudniowej konferencji online Marketing Tu i Teraz. Opowiem, jakimi kanałami docierać z ofertą do wymarzonych Klientów. Oprócz mnie posłuchasz 17 innych prelegentów, którzy przekażą Ci praktyczne wskazówki nt. zwiększania sprzedaży w biznesie w czasie pandemii (i nie tylko).

Serdecznie zapraszam Cię do wysłuchania wszystkich wystąpień. Kupując dostęp, wpisz hasło “JOLANTA50”, a otrzymasz 50% zniżki. Niezależnie od tego, czy wybierzesz tańszą, czy droższą opcję.

Start wydarzenia we wtorek, 17 listopada, o godz. 10.

Do zobaczenia! 🙂