Jak budować markę osobistą i rozwijać biznes? – wpisy gościnne.

Zachęcam do zapoznania się z artykułem zbiorczych tematów, które pomogą Ci zrozumieć, jak budować markę osobistą i rozwijać biznes? Artykuły obracają się głównie wokół tematów, gdzie dowiesz się, przede wszystkim, jakie znacznie ma marka osobista i jaki jest jej wpływ na biznes. Zauważysz także rosnącą rolę social mediów i profili prywatnych w budowaniu marki osobistej. Możesz także zobaczyć wiele ciekawych wydarzeń i akcji, w których miałam przyjemność uczestniczyć!

 

 

Artykuły gościnne-Jak budować markę osobistą i rozwijać biznes? 

Wpisy gościnne z Obcasów Podlasia:

Jak pozyskiwać klientów codziennie?

3 sposoby na to, jak pozyskiwać klientów codziennie?

Obcasy Podlasia

 

Jak wyróżnić się na tle konkurencji?

Jak się wyróżnić na tle konkurencji?

Obcasy Podlasia

 

3 atuty bycia kobietą w biznesie.

3 najważniejsze atuty bycia kobietą w biznesie.

Obcasy Podlasia

 

Wpisy gościnne na innych portalach:

O czym pisać na blogu i jak to robić, aby zdobywać nowych Klientów?

Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak prowadzenie bloga może wpłynąć na przyciąganie nowych klientów, zapoznaj się z treścią artykułu. Opieram go przede wszystkim na własnych doświadczeniach, na metodzie prób i błędów, których Ty już popełniać nie musisz!

Marka osobista – Jak ją budować? Jak wykorzystać przy tym social media?

Marka osobista to pojęcie, o którym obecnie mówi się niemal wszędzie. Dbałość o swój wizerunek oraz sprawianie, że inni wiedzą, w czym się specjalizujemy, jest dziś niezbędne zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób aktywnych zawodowo czy poszukujących pracy. Dowiedz się jak budować i wykorzystać social media w budowaniu marki osobistej.

Profil prywatny na Facebooku, a biznes.

Profil prywatny na Facebooku to wciąż zaniedbywane miejsce pod kątem promocji biznesu. W tym artykule zobaczysz, co zrobić, by Facebook przynosił Ci nowe zlecenia oraz Klientów. 🙂

 

Podcasty

Jak zbudować markę osobistą zwiększającą sprzedaż?

Razem z ,,Złapani w Sieć” poruszamy tematy, gdzie dowiesz się, przede wszystkim, w jaki sposób możesz wyróżnić się w konkurencyjnym otoczeniu, poznasz definicje marketingu interakcyjnego oraz czy warto walczyć o każdy ,,lajk”. Czeka na ciebie jeszcze wiele innych wartościowych tematów, zapraszam do odsłuchania. 🙂

Jak małymi krokami rozwinąć markę osobistą?

To już 11 odcinek podcastu Kaizen Miracle. Razem z  Tomaszem Milerem rozmawiamy o tym, jak pisać skuteczne i angażujące posty, jak tworzyć filmy, jak pokonywać swoje obawy i jak małymi krokami spowodować, żeby klienci sami do nas trafiali i kupowali nasze produkty. Posłuchaj podcastu i zobacz, jak ulepszać markę!

Sprzedaż B2B w praktyce.

Razem  z Ewą Piotrowską przybliżamy wam tematykę praktycznej sprzedaży B2B. Rozmawiamy o konkretach, gdzie mówimy o tym, jak pozyskiwać klientów, prowadzić proces sprzedaży i podpisywać umowy z klientami. Sięgnij po dawkę praktycznej wiedzy.

 

O mnie

Warto być dobrym. To uszczęśliwia.

,,Czasami kryzysy i trudne sytuacje też potrafią wykrzesać potencjał dobra, które – wierzę w to – każdy z nas ma – mówi Jolanta Ambrożewicz, pedagożka, doktorantka Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu w Białymstoku, przedsiębiorczyni, trenerka biznesu i komunikacji marki, masterka narzędzia do badania wewnętrznej motywacji Reiss Motivation Profile

Plebiscyt „podlasianka 2018” rozstrzygnięty.

,,To był wyjątkowy wieczór pełen emocji i wzruszeń. Wydarzenie zgromadziło  wielu Gości, którzy byli świadkami rozstrzygnięcia tegorocznej edycji Plebiscytu”. Zobacz wiele innych inspirujących kobiet i  laureatek plebiscytu.

Zobacz, jak się szkolili białostoccy biznesmeni.

,,Przekonywali się, jak ważne w prowadzeniu biznesu są media społecznościowe i w ogóle internet. Przedstawiciele szeroko pojętej branży ślubnej szkolili się z social mediów. Ale to nie koniec tego typu spotkań”– zapowiedziała Elżbieta Wierzbicka, która jest pomysłodawczynią akcji „Opera w Bieli. Podlaska Gala Ślubna”, w której miałam ogromną przyjemność uczestniczyć. Zobacz jak przebiegła ta świetna akcja i o czym rozmawiałyśmy. 🙂

Opera w bieli-Jolanta Ambrożewicz

 

Nauka w biznesie

,,Rola organizacji biznesowych i tworzonych tam relacji wspierających przedsiębiorców w radzeniu sobie z kryzysem podczas pandemii COVID-19”

Jest to mój autorski artykuł naukowy, gdzie poruszyłam temat, w jaki sposób przedsiębiorcy wykorzystali posiadane zasoby w postaci kontaktów społecznych, aby radzić sobie z trudnościami doby kryzysu oraz to, jaką rolę odegrały w obliczu pandemii organizacje biznesowe i tworzone tam relacje.

Rzecznicy Nauki

,,Jak sprawić by chciało się chcieć”, temat, który poruszam w pierwszym konkursie na RZECZNIKA NAUKI 2022. Było to niesamowite Wydarzenie centralnego Kongresu Nauka i Media 2022, gdzie na scenie stanęło 10 finalistów (w tym ja 🙂 ). Opowiadaliśmy o swoich badaniach, w sposób ciekawy i przystępny. To był dzień budowania mostów między nauką a mediami. ”To był dzień pełen wyjątkowo inspirujących wydarzeń”.