Zachęcam do zapoznania się z artykułem zbiorczych tematów, które pomogą Ci zrozumieć, jak budować markę osobistą i rozwijać biznes? Artykuły obracają się głównie wokół tematów, gdzie dowiesz się, przede wszystkim, jakie znacznie ma marka osobista i jaki jest jej wpływ na biznes. Zauważysz także rosnącą rolę social mediów i profili prywatnych w budowaniu marki osobistej. Możesz także zobaczyć wiele ciekawych wydarzeń i akcji, w których miałam przyjemność uczestniczyć!
Artykuły gościnne-Jak budować markę osobistą i rozwijać biznes?
Wpisy gościnne z Obcasów Podlasia:
- Jak pozyskiwać klientów przez internet?
- Rozwijanie firmy dzięki wartościowym relacjom.
- Podsumowanie roku. Przygotuj siebie i swoją firmę na sukcesy.
- Promocja marki na facebooku.
- 3 produkty online, które możesz wprowadzić do oferty firmy.
- Cztery książki dla biznesu, które ułatwią ci prowadzenie i rozwój firmy.
- Trzy ciekawe sposoby na promocję firmy w świecie online.
- Autentyczność w promowaniu firmy, działań, pasji.
- 3 zasoby marketingowe firmy, o których możesz nie mieć pojęcia.
- 3 kroki do zadbania o wizerunek firmy w czasie kryzysu.
- Organizacja pracy zdalnej w domu.
- 3 działania online, które warto wprowadzić do strategii firmy.
- Nowe spojrzenie na promocję twojej firmy.
- Trendy kobiecego biznesu.
- Co motywuje twoich klientów do zakupu?
- Jak zarządzać sobą, firmą, zespołem i obowiązkami przez docenianie?
- Klucz do sukcesu twojej firmy.
- Jak być bardziej pewną siebie?
- Na czym polega współpraca w grupie mastermind?
- Co warto zrobić po spotkaniu networkingowym?
- W jaki sposób przygotować się do networkingu?
- Jak się przygotować do sesji biznesowej?
- Jak pokazać swój biznes z najlepszej strony?
- Od czego zacząć promowanie firmy?
- Informacje zawodowe na profilu prywatnym.
3 sposoby na to, jak pozyskiwać klientów codziennie?
Jak się wyróżnić na tle konkurencji?
3 najważniejsze atuty bycia kobietą w biznesie.
Wpisy gościnne na innych portalach:
O czym pisać na blogu i jak to robić, aby zdobywać nowych Klientów?
Jeżeli chcesz się dowiedzieć, jak prowadzenie bloga może wpłynąć na przyciąganie nowych klientów, zapoznaj się z treścią artykułu. Opieram go przede wszystkim na własnych doświadczeniach, na metodzie prób i błędów, których Ty już popełniać nie musisz!
Marka osobista – Jak ją budować? Jak wykorzystać przy tym social media?
Marka osobista to pojęcie, o którym obecnie mówi się niemal wszędzie. Dbałość o swój wizerunek oraz sprawianie, że inni wiedzą, w czym się specjalizujemy, jest dziś niezbędne zarówno dla przedsiębiorców, jak i osób aktywnych zawodowo czy poszukujących pracy. Dowiedz się jak budować i wykorzystać social media w budowaniu marki osobistej.
Profil prywatny na Facebooku, a biznes.
Profil prywatny na Facebooku to wciąż zaniedbywane miejsce pod kątem promocji biznesu. W tym artykule zobaczysz, co zrobić, by Facebook przynosił Ci nowe zlecenia oraz Klientów. 🙂
Podcasty
Jak zbudować markę osobistą zwiększającą sprzedaż?
Razem z ,,Złapani w Sieć” poruszamy tematy, gdzie dowiesz się, przede wszystkim, w jaki sposób możesz wyróżnić się w konkurencyjnym otoczeniu, poznasz definicje marketingu interakcyjnego oraz czy warto walczyć o każdy ,,lajk”. Czeka na ciebie jeszcze wiele innych wartościowych tematów, zapraszam do odsłuchania. 🙂
Jak małymi krokami rozwinąć markę osobistą?
To już 11 odcinek podcastu Kaizen Miracle. Razem z Tomaszem Milerem rozmawiamy o tym, jak pisać skuteczne i angażujące posty, jak tworzyć filmy, jak pokonywać swoje obawy i jak małymi krokami spowodować, żeby klienci sami do nas trafiali i kupowali nasze produkty. Posłuchaj podcastu i zobacz, jak ulepszać markę!
Sprzedaż B2B w praktyce.
Razem z Ewą Piotrowską przybliżamy wam tematykę praktycznej sprzedaży B2B. Rozmawiamy o konkretach, gdzie mówimy o tym, jak pozyskiwać klientów, prowadzić proces sprzedaży i podpisywać umowy z klientami. Sięgnij po dawkę praktycznej wiedzy.
O mnie
Warto być dobrym. To uszczęśliwia.
,,Czasami kryzysy i trudne sytuacje też potrafią wykrzesać potencjał dobra, które – wierzę w to – każdy z nas ma – mówi Jolanta Ambrożewicz, pedagożka, doktorantka Szkoły Doktorskiej Nauk Społecznych Uniwersytetu w Białymstoku, przedsiębiorczyni, trenerka biznesu i komunikacji marki, masterka narzędzia do badania wewnętrznej motywacji Reiss Motivation Profile”
Plebiscyt „podlasianka 2018” rozstrzygnięty.
,,To był wyjątkowy wieczór pełen emocji i wzruszeń. Wydarzenie zgromadziło wielu Gości, którzy byli świadkami rozstrzygnięcia tegorocznej edycji Plebiscytu”. Zobacz wiele innych inspirujących kobiet i laureatek plebiscytu.
Zobacz, jak się szkolili białostoccy biznesmeni.
,,Przekonywali się, jak ważne w prowadzeniu biznesu są media społecznościowe i w ogóle internet. Przedstawiciele szeroko pojętej branży ślubnej szkolili się z social mediów. Ale to nie koniec tego typu spotkań”– zapowiedziała Elżbieta Wierzbicka, która jest pomysłodawczynią akcji „Opera w Bieli. Podlaska Gala Ślubna”, w której miałam ogromną przyjemność uczestniczyć. Zobacz jak przebiegła ta świetna akcja i o czym rozmawiałyśmy. 🙂
Nauka w biznesie
,,Rola organizacji biznesowych i tworzonych tam relacji wspierających przedsiębiorców w radzeniu sobie z kryzysem podczas pandemii COVID-19”
Jest to mój autorski artykuł naukowy, gdzie poruszyłam temat, w jaki sposób przedsiębiorcy wykorzystali posiadane zasoby w postaci kontaktów społecznych, aby radzić sobie z trudnościami doby kryzysu oraz to, jaką rolę odegrały w obliczu pandemii organizacje biznesowe i tworzone tam relacje.
Rzecznicy Nauki
,,Jak sprawić by chciało się chcieć”, temat, który poruszam w pierwszym konkursie na RZECZNIKA NAUKI 2022. Było to niesamowite Wydarzenie centralnego Kongresu Nauka i Media 2022, gdzie na scenie stanęło 10 finalistów (w tym ja 🙂 ). Opowiadaliśmy o swoich badaniach, w sposób ciekawy i przystępny. To był dzień budowania mostów między nauką a mediami. ”To był dzień pełen wyjątkowo inspirujących wydarzeń”.