Blog

Jak stworzyć stabilny model biznesowy

Jak stworzyć stabilny model biznesowy

Marketing interakcyjny
Założyłaś firmę, by poczuć się wolną i niezależną, a w efekcie wciąż brakuje Ci czasu dla siebie i bliskich? Nie musi tak być, jeśli stworzysz stabilny model biznesowy. Dzięki niemu możesz zacząć zarabiać więcej, pracując mniej i wreszcie mieć przestrzeń na to, co najważniejsze. O tym, jak go stworzyć, masz szansę dowiedzieć się już podczas IV Konferencji Slow Business Online. (więcej…)
Czytaj dalej
Jak zarabiać w czasie pandemii, czyli Marketing Tu i Teraz

Jak zarabiać w czasie pandemii, czyli Marketing Tu i Teraz

Marketing interakcyjny
Czy przez panujący na świecie kryzys nasza firma musi być skazana na spadek dochodów? Oczywiście, że nie! O tym, jak go uniknąć, a nawet zarabiać więcej w czasie pandemii, opowiem podczas konferencji Marketing Tu i Teraz. Gorąco zachęcam Cię do udziału. Szczególnie że przygotowałam specjalny bonus, a udział w wydarzeniu możesz wziąć udział, siedząc wygodnie w swoich czterech ścianach. (więcej…)
Czytaj dalej
Testy osobowości, które rozwijają biznes i Ciebie oczywiście

Testy osobowości, które rozwijają biznes i Ciebie oczywiście

Inspiracje
W dzisiejszym wpisie polecę Ci bezpłatne testy osobowości, których zgłębienie pomoże Ci lepiej poznać siebie i swoje predyspozycje. Wierzę, że będzie to bardzo cenne doświadczenie.  Ponieważ forma poniższych testów jest lekka i przyjemna potraktuj to jako relaks, który może wnieść wiele dobrego do Twoich działań. Życiowych i biznesowych. (więcej…)
Czytaj dalej
Profil prywatny na Facebooku, który sprzedaje

Profil prywatny na Facebooku, który sprzedaje

Marketing interakcyjny
Profil prywatny na Facebooku wciąż bywa zaniedbywany i niewykorzystany biznesowo. Wiesz, że coraz częściej stanowi internetową wizytówkę nas i naszej firmy? Jeśli o niego nie zadbasz, możesz łatwo i bezpowrotnie stracić potencjalnych Klientów. Jeśli natomiast odpowiednio go dopracujesz, możesz sprawić, że będzie pomagał Ci zarabiać i docierać do nowych kontrahentów. Chcesz wiedzieć, co zrobić, by tak się stało? Pokażę Ci. (więcej…)
Czytaj dalej
Prośba o radę oraz prezent

Prośba o radę oraz prezent

Marketing interakcyjny
Mam do Ciebie prośbę Dziś mam do Ciebie prośbę o radę. Chcę Cię bliżej poznać i zgłębić nurtujące Cię problemy, by móc jak najlepiej przygotować kolejne materiały edukacyjne. Będę wdzięczna, jeśli wypełnisz poniższy formularz. Zajmie Ci to kilka minut, a będzie bezcennym wsparciem! W podziękowaniu otrzymasz bonusowe, specjalnie przygotowane video na temat 3 działań jakie warto podjąć w drugiej połowie 2020 roku, by nie poddać się kryzysowi, a nawet na nim zyskać oraz możliwość zdobycia audytu jednego ze swoich profili  w mediach społecznościowych o wartości 396,99 zł. (więcej…)
Czytaj dalej
Akcja Rekomendacja. Doceńmy moc doceniania

Akcja Rekomendacja. Doceńmy moc doceniania

Marketing interakcyjny
Akcja Rekomendacja to inicjatywa, do której pragnę Cię bardzo gorąco zachęcić. Lubisz, kiedy ktoś docenia Twoją pracę, dziękując Ci za jej wykonanie? Jeszcze lepiej, gdy poleca Cię innym, prawda? To cieszy szczególnie, gdy się tego nie spodziewasz. Dziś chcę Ci pokazać, jak działa Akcja Rekomendacja i zachęcić do regularnego udziału w niej. (więcej…)
Czytaj dalej
Jak żyć w necie, czyli o sukcesie w biznesie

Jak żyć w necie, czyli o sukcesie w biznesie

Marketing interakcyjny
Trudno zliczyć książki, filmy, poradniki czy kursy o tym, jak odnieść sukces w biznesie. Niekiedy równie trudno – szczególnie na początku swojej drogi – sięgnąć po takie, które dopasowane będą akurat pod Twoje działania. Jeśli szukasz odpowiedzi na pytanie, jak żyć w necie, rozwijając swój biznes online, to dziś chcę Ci podsunąć odpowiedź. A nawet kilka. (więcej…)
Czytaj dalej
Wymiary grafik na Facebooka – aktualne na 2020

Wymiary grafik na Facebooka – aktualne na 2020

Marketing interakcyjny
Jakie są aktualne wymiary grafik na Facebooka? To kluczowe pytanie, na które musisz sobie odpowiedzieć, jeśli chcesz, by Twój profil prywatny, fanpage czy posty przykuwały wzrok Odbiorców. Nie wiedząc, jaki jest prawidłowy wymiar do zdjęcia w tle czy grafik na wydarzenie, możesz nie tylko popełnić poważną gafę, ale i stracić mnóstwo cennego czasu. Dziś pokażę Ci, jak łatwo tego uniknąć.  (więcej…)
Czytaj dalej
Jak tworzyć grafiki do social media, które przyciągają odbiorców

Jak tworzyć grafiki do social media, które przyciągają odbiorców

Marketing interakcyjny
Czy musisz być wziętym grafikiem lub inwestować w kosztowne programy, by tworzyć skuteczne grafiki do social media? Takie, których nie ma nikt inny? Być może kiedyś odpowiedziałabym, że tak. Dziś wiem, że świetne grafiki na Facebooka, Instagrama czy LinkedIn można tworzyć nawet w 5 minut. Online, za darmo lub naprawdę niewielkim kosztem.  Wystarczy się tylko odpowiednio do tego przygotować. Dziś chcę Ci pokazać, jak to wygląda u mnie oraz co możesz zrobić, by tak samo wyglądało u Ciebie. (więcej…)
Czytaj dalej