Współpraca

Jako mentor marketingu interakcyjnego, uczę sztuki komunikowania się i budowania relacji w oparciu o wartości oraz interakcje. Wspieram oraz edukuję przedsiębiorcze osoby, by promowały swój biznes w sposób atrakcyjny i skuteczny, mając przy tym dużo radości. Propaguję również ideę współpracy oraz angażowania pracowników w sprawne funkcjonowanie oraz rozwój firm i organizacji. Wierzę bowiem, że biznes to ludzie, a ich interakcje dzięki wartościom, które łączą pozwalają na powstawanie i realizowanie niezwykłych projektów. Ich współdziałanie i zaangażowanie wpływają zaś na wzrost jakości, nie tylko oferowanych produktów i usług, ale i życia, dzięki poczuciu satysfakcji i spełnienia.

FUNDAMENTY, na jakich opiera się marketing interakcyjny to: wartości (i idące za nimi potrzeby oraz emocje), komunikacja oraz relacje.

W zakresie mentoringu, doradztwa biznesowego i szkoleń współpracuję zarówno z dużymi firmami, jak i samodzielnymi przedsiębiorcami. Zapraszam do skorzystania z dostępnych opcji współpracy:

  • konsultacje indywidualne online: 150 zł / 60 minut dotyczące podejmowanych działań w zakresie treści, wizualnego prezentowania komunikatów i kontaktów z Klientami. Współpraca może odbywać się doraźnie bądź długofalowo.
  • szkolenia online, także indywidualnew zakresie tworzenie treści komunikatów oraz grafik promujących działania firmy; przygotowania strategii content marketingowych, umiejętności networkingowych – ustalenia indywidualne
  • szkolenia i warsztaty dla pracowników, mających na celu zaangażowanie ich w działania promujące działalność firmy oraz większe zaangażowanie w jej funkcjonowanie o rozwój
  • doradztwo w zakresie organizacji eventów promujących działalność firmy
  • udział w projektowych grupach MasterMind, wzmacniających działania i osiąganie celów indywidualnych przedsiębiorców i freelancerów. (najbliższy nabór: wrzesień 2019)

marketing interakcyjny współpraca

Mówiąc o promocji własnych działań, zajmuję się uwzględnianiem i podkreślaniem znaczenia trzech obszarów:

JA – dostrzeganie jednostki, jej systemu wartości, samopoczucia, indywidualności – zarówno w kontekście filaru jakim jest właściciel firmy jak i pracownicy.

MOC – indywidualne predyspozycje, talenty, umiejętności i niepowtarzalny potencjał, który warto wykorzystać i zaprezentować światu, a także w pracy zespołowej. Znalezienie i podkreślanie wyróżników.

PROprofesjonalizacja i promocja działań na szerszą skalę, rozwój i wzrost także przez kooperację z innymi.

Jeśli interesuje Cię współpraca, zapraszam do kontaktu. 

Ze względu na dużą ilość zapytań, zastrzegam, że odpowiedź może się pojawić z opóźnieniem.