Otrzymasz link do spotkania i wszelkie niezbędne informacje z nim związane. PAMIĘTAJ o potwierdzeniu adresu e-mail chwilę po zapisie.
Jak przygotować ofertę, by była skuteczniejsza i najkorzystniejsza dla Ciebie i Klienta?
W jaki sposób utrzymywać relację z dotychczasowymi Klientami i zachęcać ich, by wracali na zakupy.
W jaki sposób wykorzystać media społecznościowe, by zwiększać sprzedaż – trendy 2022
W jaki sposób znaleźć dodatkowe źródła zysków?
Jaki rodzaj inwestycji przyda się w polepszaniu wyników sprzedażowych?
Co możesz zrobić, by nie pozostawać samotnym w polepszaniu swych wyników sprzedażowych i działaniach biznesowych?
Q&A – Czas na pytania i indywidualne podpowiedzi strategiczne.
Trenerka biznesu, mentorka marketingu interakcyjnego, strateżka komunikacji i budowania oraz promocji biznesu w oparciu o osobowość i mocne strony. Odważa do działania, inspiruje, uczy i motywuje.
Promotorka przedsiębiorczości i marketingu opartego na relacjach. Właścicielka firmy handlowo-usługowej od 2010 roku.
Prelegentka na takich konferencjach online jak: Siła newslettera, Slow Business online, Marketing Tu i Teraz oraz Jak Żyć w necie.
Odczarowuje zły urok rzucony na słowo „promocja” i sprawia, że marketing oraz sprzedaż stają się przyjemnością.
Od 2020 roku Masterka narzędzia psychometrycznego do badania podświadomych potrzeb i motywatorów, wpływających na nasze decyzje i stan satysfakcji życiowej oraz efektywności – Reiss Motivation Profile (RMP).
Prywatnie: pasjonatka życia i psychologii pozytywnej, żona, mama, posiadaczka kota – Szafira oraz niezliczonej liczby książek i… par butów.
Podaj niezbędne dane poniżej:
You have successfully joined our subscriber list.