Kurs programu Canva - Twórz atrakcyjne grafiki do swoich działań w mediach społecznościowych

Jak szybko i łatwo tworzyć hipnotyzujące grafiki do social mediów?

Cześć! Cieszę się, że tu jesteś, dlatego na samym początku zdradzę Ci pewien sekret:

Nie musisz być ani wziętym grafikiem, ani inwestować w kosztowne programy, by tworzyć skuteczne posty w mediach społecznościowych.

Naprawdę. Nie musisz też spędzać długich godzin nad ich projektowaniem. Możesz mieć to tanim kosztem lub całkowicie za darmo. Prosto, szybko i skutecznie przykuwając odwagę praktycznie każdego odbiorcy. Nawet tego przypadkowego, który odpalił Facebooka czy Instagrama z nudów, by tylko poscrollować. Przecież on także może stać się Twoim Klientem.

Prawda jest taka, że obrazek liczy się dziś bardziej od tekstu. Już w latach 70. udowodniono, że 93% całkowitej komunikacji człowieka to komunikacja niewerbalna. Ludzki mózg znacznie szybciej przetwarza obraz od tekstu, ponieważ jest on przyzwyczajony do wizualizacji. W dodatku ludzie pamiętają 80% tego, co widzą, a jedynie 20% tego, co czytają. Badania eye-trackingowe już dawno udowodniły, że bardziej skupiamy wzrok na obrazkach – szczególnie takich, które wzbogacają tekst, a nie są jedynie powszechnymi, stockowymi grafikami.

Jednak by błyszczeć grafikami w social mediach, wcale nie potrzebujesz Photoshopa czy innych podobnych skomplikowanych programów. Chcesz już teraz dowiedzieć się, jak zwiększać sprzedaż i konwersję dzięki prostym i skutecznym komunikatom wizualnym? Hipnotyzować odbiorców za pomocą animacji i wideo? Wywoływać grafikami efekt WOW?  

Przykładowe grafiki do mediów społecznościowych

Foto w tle dla branży beauty

Możesz zrobić to na 2 sposoby. Pierwszy to zlecenie tego komuś z zewnątrz. Jednorazowy koszt grafiki do posta w social mediach to średnio 50 zł. Niewiele jak na jeden raz. Jeśli jednak potrzebujesz 5 grafik w tygodniu, miesięczny koszt wzrasta do 1000-1200 zł. W skali roku to wydatek 12000-14000 zł. Pomyśl, co można zrobić, inwestując te pieniądze w reklamy, podnoszenie swoich kwalifikacji czy ulepszanie produktów, które posiadasz. Nie wspominając już o wczasach na Bali. 😉

Jeśli stać Cię na taki wydatek – w porządku. Proponuję Ci jednak drugie rozwiązanie. Dzięki niemu łatwo oszczędzisz nie tylko pieniądze, lecz również czas. Zyskasz przy tym sporo satysfakcji, otwierając przed sobą możliwości dodatkowego zarobku i rozwoju. Chcesz już teraz dowiedzieć się, jak to zrobić?

Moja propozycja skierowana jest do konkretnych osób i rozwiązuje konkretne problemy. Zatem jeśli:

  • Nie zarabiasz na social mediach i chcesz w końcu zacząć;
  • Czujesz, że z Twoich postów można wycisnąć znacznie więcej;
  • Nie wiesz, jak tworzyć atrakcyjne posty w mediach społecznościowych;
  • Nie masz pojęcia o programach graficznych, czujesz, że Cię przerastają i nie masz ani czasu, ani chęci się ich uczyć;
  • Chcesz tworzyć proste i skuteczne komunikaty, które porwą Twoich Klientów do działania
  • Pragniesz jednorazowego rozwiązania, które zagwarantuje Ci trwałe efekty;
  • Potrzebujesz jednego, skutecznego narzędzia, które rozwiąże wszystkie Twoje problemy z grafikami w mediach społecznościowych;
  • Masz wrażenie, że znowu tracisz czas na dłubanie w social mediach, zamiast zająć się na poważnie promowaniem i zarabianiem;
  • Nie przybywa Ci obserwatorów, like’ów, komentarzy lub czujesz, że ich liczba spada;
  • Czujesz, że Twoje projekty nie są spójne;
  • Przytłacza Cię mnogość grafik, fontów (czcionek) i kolorów – na tyle, że nigdy nie wiesz, co wybrać i wciąż się motasz pomiędzy jednym a drugim;
  • Nie masz pieniędzy na zatrudnianie grafika, wirtualnego asystenta czy wykupywanie drogich abonamentów;
  • Szukasz bezpłatnej drogi tworzenia skutecznych postów do social mediów;
  • Chcesz mieć wreszcie profile (prywatny, służbowy) i fanpage z prawdziwego zdarzenia;
  • Spędzasz cenne godziny przed monitorem, tracąc czas i zdrowie;
  • Chcesz mieć wreszcie więcej czasu dla siebie, rodziny i bliskich;
  • Masz totalny chaos w social mediach i marzysz o tym, by go się pozbyć;
  • Pragniesz mieć grafiki, które przyćmią konkurencję, będące wzorem i inspiracją dla innych;
  • Marzysz, by z dumą spoglądać na swój profil i stronę Twojej firmy;

…to trafiłeś idealnie! Proponuję Ci kurs online, który rozwiązuje wszystkie powyższe problemy. Pokażę Ci w nim, jak w 5 minut robić to, co do tej pory zajmowało nawet godzinę. Pomogę zbudować niepowtarzalny i godny pozazdroszczenia wizerunek, który daje rozpoznawalność. Już po zaledwie 30 minutach przekonasz się, jakie to proste. Efekty zobaczysz gołym okiem i już na zawsze będą na Ciebie pracować. Brzmi dobrze?

To nie wszystko! W kilka minut, bez żadnej specjalistycznej wiedzy przygotujesz grafikę do każdego medium społecznościowego, newslettera czy na bloga. Bez użerania się ze skomplikowanymi funkcjami i programami graficznymi kosztującymi majątek. Wszystko, co potrzebne, masz w głowie i w kieszeni.

W kursie online „Grafiki, animacje i filmiki w programie Canva” pokażę Ci, jak:

  • Całkowicie za darmo przygotować atrakcyjne grafiki do postów w mediach społecznościowych – nawet w 5 minut, bez znajomości skomplikowanych programów, dostosowując je do określonego medium społecznościowego (Facebook, Instagram, Youtube, LinkedIn, Twitter itd.)
  • Dobrać i stworzyć w Canvie osobisty mood board – szablon korelujący z Twoimi wartościami i marką. Nazwałam ten dokument LookBook, bo pozwala zadbać o styl i identyfikację wizualną Twojej firmy, wykorzystując odpowiednie kolory i pasujące do siebie rodzaje fontów (czcionek). Dzięki temu zyskasz unikalny wizerunek dopasowany do charakteru Twoich produktów i wartości, które za nimi stoją.
  • Uporządkować cały dotychczasowy bałagan za jednym zamachem – proste szablony sprawią, że nie będziesz wciąż zaczynać projektowania od nowa. Robisz to raz, a masz cały czas!
  • Hipnotyzować odbiorców za pomocą animacji i filmików, które umieścisz w postach, relacjach live czy newsletterze.
  • Dopasować zdjęcie profilowe i zdjęcie w tle w taki sposób, by zbudowały w social mediach wizerunek eksperta. Dzięki temu nawet nieznajomi od razu dostrzegą w Tobie profesjonalistę.
  • Usunąć i zmienić tło zdjęcia.
  • Przykuwać uwagę odbiorców, tworząc unikalną, wciągającą prezentację na szkolenie, wystąpienie publiczne, webinar itp.
  • Dopasować grafiki, zdjęcia, fonty i kolorystykę do charakteru social mediów, których używasz (Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter)
  • Zwiększyć sprzedaż i konwersję, formułując w grafikach krótkie i skuteczne CTA (call to action),
  • Tworzyć krótkie animacje, które przyciągną i zatrzymają odbiorcę,
  • Krok po kroku przygotować spójny zestaw grafik do skutecznej kampanii.
  • Stworzyć ebooka, który może dać Ci stały pasywny dochód.
  • Zarabiać jeszcze więcej, przygotowując grafiki innym, którzy wolą to zlecać.

Sporo, prawda? A wszystko to w Twojej kieszeni! Canva to aplikacja online, z której korzystasz za darmo (z możliwością wykupu pakietu Premium, o którym również Ci opowiem) na komputerze i na komórce. Pozwala Ci to wygodnie projektować w każdym miejscu i o każdej porze.

foto w tle na facebooku

Zobacz co znajdziesz w kursie

Moduł 1- Założenie konta w programie Canva i jego podstawowe funkcje

Wstęp – Dlaczego powstał ten kurs i ile Ci ułatwi?

Lekcja 0 – Założenie konta na stronie Canva.com 

Lekcja 1 – Ustawienia ogólne. 

Lekcja 2 – Panel boczny (praca w zespole, foldery, kolory marki).

BONUSOWO:

ProTips 1 – Jak pracować z fotografiami – usuwanie tła ze zdjęcia, hurtowy import, paleta barw ze zdjęcia

ProTips 2 – Jak używać blokady elementów, kopii stylu i pomocnych skrótów klawiszowych.

Moduł 2 – Wykonywanie grafik

Lekcja 3 – Formaty grafik i ich zastosowanie oraz modyfikacja. 

Lekcja 4 – Projekty proste i złożone. 

Lekcja 5 – Szablony płatne vs płatne. + Jak zmienić płatne w darmowe.

Lekcja 6 – Praca z tekstem. 

Lekcja 7 – Praca na fotografiach i innych elementach szablonu. 

Lekcja 8 – Praca na elementach ( zdjęcia, siatki, kształty, nowość: gradienty, wykresy, linie, ramki, ilustracje, ikony)

Moduł 3 – LookBook – Kolory marki, fonty oraz klimat grafik

Lekcja 9 – Jak wybrać kolorystykę marki, produktu, projektu? Inspiracje, wskazówki, narzędzia.

Lekcja 10 – Wykonanie tablicy – mood board Twojej marki.

Lekcja 11 – Dodanie i stosowanie logotypu.

Lekcja 12 – Poszukiwanie przykładowych fotografii w bankach zdjęć i ich dodawanie. 

Moduł 4 – Projektowanie własnych grafik + pomocne tricki

Lekcja 13 – Jak w prosty sposób przygotować zestaw spójnych grafik?

Lekcja 14 – Zmiana formatu grafik. 

Lekcja 15 – Nazwy plików, ich waga  i rozszerzenia.

Lekcja 16 – Udostępnianie i pobieranie grafik. 

Moduł 4.1 – Rozszerzenie o aktualizacje w programie

Lekcja 17 – Nowości w programie. 

Lekcja 18 – Tworzenie filmiku na Facebooka z muzyką i napisami. 

Lekcja 19 – Tworzenie animacji. 

Lekcja 20 – Wykorzystanie video i animacji w mediach społecznościowych.

Moduł 5 – Grafiki reklamowe / sprzedażowe

Lekcja 21 – Zasady projektowania grafik reklamowych.

Lekcja 22 – Sprawdzanie grafik konkurencji.

Lekcja 23 – Weryfikacja zasady 20% tekstu na grafice.

Lekcja 24 – Przygotowanie rozmiarów do umiejscowień reklamy.

1) Lista bezpłatnych banków zdjęć

2) lista polskich fontów dostępnych w programie Canva

3) lista stron do modyfikacji wielkości grafik i innych pomocnych narzędzi

4) lista stron, na których można znaleźć inspiracje dla kolorystyki marki

  • Nagranie video prezentacji na temat teoretycznych zagadnień takich jak: psychologia koloru, dobór fontów do specyfiki branży pomocnych przy ustalaniu identyfikacji wizualnej marki, projektu, produktu
  • Plik z wizualizacją polskich fontów dostępnych w Canvie

Wahasz się? Sądzisz, że nie masz czasu? Rozumiem. Jednak przypomnij sobie, ile zdarzało Ci się go tracić na porządkowaniu projektów lub zaczynaniu wszystkiego od nowa. Czy naprawdę sądzisz, że jest coś ważniejszego od wizerunku Twojej firmy i tego, by się rozwijała, przynosząc zyski?

Ja poświęciłam ponad rok na obmyślaniu i porządkowaniu autorskich rozwiązań zawartych w kursie. Pomimo, iż grafiką zajmuję się od dobrych kilku lat. Chcesz spędzić tyle lub dłużej, szukając rozwiązania czy wolisz je otrzymać w pigułce? Pomyśl, ile zyskasz na zaoszczędzonym czasie i atrakcyjniejszej promocji!

Gwarantuję Ci, że efekty kursu Canvy odczujesz już w jego trakcie. Dostrzegą je  także Twoi aktualni i potencjalni Klienci. Kurs zajmie Ci nieco ponad 150 minut. Nie musisz nigdzie pędzić ani się do nikogo dopasowywać. Wszystko zrobisz bez wychodzenia z domu, siedząc na balkonie czy w ogródku. W czasie, w którym obejrzałbyś 2-3 odcinki ulubionego serialu, możesz uporządkować cały dotychczasowy bałagan.

To co? Zaczynamy? 🙂

Przykładowe grafiki branży beauty

Podczas kursu nauczysz się także tworzenia filmików oraz animacji (grafik z ruchomymi elementami)

O autorce kursu. Kim jestem?

Jolanta Ambrożewicz kontakt

Nazywam się Jola Ambrożewicz i zajmuję się Marketingiem Interakcyjnym – sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Uczę jak promować wartościowe produkty, usługi i umiejętności. TAKŻE OBRAZEM

Wspieram i edukuję proaktywnych Przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w tym, jak mogą promować swój biznes atrakcyjnie, skutecznie i z radością.

Wierzę, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zakomunikować światu. Inspiruję do odważnego korzystania z interakcji, dzięki którym możemy prowadzić biznes z większą satysfakcją.

Poza tym: wielbicielka zwierząt, idei interworkingu, podróży oraz turkusowych organizacji. Uzależniona od czytania książek.

Zapraszam Cię na kurs online, na którym nauczysz się tworzyć atrakcyjne i spójne grafiki

  • Roczny dostęp do kursu online na specjalnej platformie – nagrania video z lekcjami modułów związanych z poznaniem programu, obsługą, stworzeniem tablicy marki – mood board
  • Triki do zastosowania, które umożliwią jeszcze szybsze korzystanie z programu
  • Pomocne narzędzia: 1) Lista bezpłatnych banków zdjęć, 2) lista polskich fontów (tzw. czcionek), 3) lista stron do modyfikacji wielkości grafik i innych pomocnych narzędzi 4) lista stron na których można znaleźć inspiracje dla kolorystyki marki
  • Nagranie video prezentacji na temat teoretycznych zagadnień takich jak: psychologia koloru, dobór kroju pisma do specyfiki branży pomocnych przy ustalaniu identyfikacji wizualnej marki, projektu, produktu
  • Plik z wizualizacją polskich fontów (tzw. czcionek) dostępnych w Canvie
  • Lekcje związane z tworzeniem filmików i animacji
  • Ta sama zawartość, tymczasowo niższa cena
  • Roczny dostęp do kursu online na specjalnej platformie – nagrania video z lekcjami modułów związanych z poznaniem programu, obsługą, stworzeniem tablicy marki – mood board
  • Triki do zastosowania, które umożliwią jeszcze szybsze korzystanie z programu
  • Pomocne narzędzia: 1) Lista bezpłatnych banków zdjęć, 2) lista polskich fontów (tzw. czcionek), 3) lista stron do modyfikacji wielkości grafik i innych pomocnych narzędzi, 4) lista stron na których można znaleźć inspiracje dla kolorystyki marki
  • Nagranie video prezentacji na temat teoretycznych zagadnień takich jak: psychologia koloru, dobór kroju pisma do specyfiki branży pomocnych przy ustalaniu identyfikacji wizualnej marki, projektu, produktu
  • Plik z wizualizacją polskich fontów (tzw. czcionek) dostępnych w Canvie
  • Lekcje związane z tworzeniem filmików i animacji

Twórz profesjonalnie na bezpłatnym narzędziu

Wszystkie lekcje w kursie opierają się na bezpłatnej wersji programu Canva. Omawiam w nim też różne sztuczki, które pozwalają osiągnąć taki sam efekt jak w wersji płatnej. Zatem nie musisz się martwić, czy ta opcja będzie dla Ciebie wystarczająca

Przykładowa lekcja z kursu