Cześć! Cieszę się, że tu jesteś, dlatego na samym początku zdradzę Ci pewien sekret:
Nie musisz być ani wziętym grafikiem, ani inwestować w kosztowne programy, by tworzyć skuteczne posty w mediach społecznościowych.
Naprawdę. Nie musisz też spędzać długich godzin nad ich projektowaniem. Możesz mieć to tanim kosztem lub całkowicie za darmo. Prosto, szybko i skutecznie przykuwając odwagę praktycznie każdego odbiorcy. Nawet tego przypadkowego, który odpalił Facebooka czy Instagrama z nudów, by tylko poscrollować. Przecież on także może stać się Twoim Klientem.
Prawda jest taka, że obrazek liczy się dziś bardziej od tekstu. Już w latach 70. udowodniono, że 93% całkowitej komunikacji człowieka to komunikacja niewerbalna. Ludzki mózg znacznie szybciej przetwarza obraz od tekstu, ponieważ jest on przyzwyczajony do wizualizacji. W dodatku ludzie pamiętają 80% tego, co widzą, a jedynie 20% tego, co czytają. Badania eye-trackingowe już dawno udowodniły, że bardziej skupiamy wzrok na obrazkach – szczególnie takich, które wzbogacają tekst, a nie są jedynie powszechnymi, stockowymi grafikami.
Jednak by błyszczeć grafikami w social mediach, wcale nie potrzebujesz Photoshopa czy innych podobnych skomplikowanych programów. Chcesz już teraz dowiedzieć się, jak zwiększać sprzedaż i konwersję dzięki prostym i skutecznym komunikatom wizualnym? Hipnotyzować odbiorców za pomocą animacji i wideo? Wywoływać grafikami efekt WOW?
Przykładowe grafiki do mediów społecznościowych
Możesz zrobić to na 2 sposoby. Pierwszy to zlecenie tego komuś z zewnątrz. Jednorazowy koszt grafiki do posta w social mediach to średnio 50 zł. Niewiele jak na jeden raz. Jeśli jednak potrzebujesz 5 grafik w tygodniu, miesięczny koszt wzrasta do 1000-1200 zł. W skali roku to wydatek 12000-14000 zł. Pomyśl, co można zrobić, inwestując te pieniądze w reklamy, podnoszenie swoich kwalifikacji czy ulepszanie produktów, które posiadasz. Nie wspominając już o wczasach na Bali. 😉
Jeśli stać Cię na taki wydatek – w porządku. Proponuję Ci jednak drugie rozwiązanie. Dzięki niemu łatwo oszczędzisz nie tylko pieniądze, lecz również czas. Zyskasz przy tym sporo satysfakcji, otwierając przed sobą możliwości dodatkowego zarobku i rozwoju. Chcesz już teraz dowiedzieć się, jak to zrobić?
Moja propozycja skierowana jest do konkretnych osób i rozwiązuje konkretne problemy. Zatem jeśli:
…to trafiłeś idealnie! Proponuję Ci kurs online, który rozwiązuje wszystkie powyższe problemy. Pokażę Ci w nim, jak w 5 minut robić to, co do tej pory zajmowało nawet godzinę. Pomogę zbudować niepowtarzalny i godny pozazdroszczenia wizerunek, który daje rozpoznawalność. Już po zaledwie 30 minutach przekonasz się, jakie to proste. Efekty zobaczysz gołym okiem i już na zawsze będą na Ciebie pracować. Brzmi dobrze?
To nie wszystko! W kilka minut, bez żadnej specjalistycznej wiedzy przygotujesz grafikę do każdego medium społecznościowego, newslettera czy na bloga. Bez użerania się ze skomplikowanymi funkcjami i programami graficznymi kosztującymi majątek. Wszystko, co potrzebne, masz w głowie i w kieszeni.
W kursie online „Grafiki, animacje i filmiki w programie Canva” pokażę Ci, jak:
Sporo, prawda? A wszystko to w Twojej kieszeni! Canva to aplikacja online, z której korzystasz za darmo (z możliwością wykupu pakietu Premium, o którym również Ci opowiem) na komputerze i na komórce. Pozwala Ci to wygodnie projektować w każdym miejscu i o każdej porze.
Moduł 1- Założenie konta w programie Canva i jego podstawowe funkcje
Wstęp – Dlaczego powstał ten kurs i ile Ci ułatwi?
Lekcja 0 – Założenie konta na stronie Canva.com
Lekcja 1 – Ustawienia ogólne.
Lekcja 2 – Panel boczny (praca w zespole, foldery, kolory marki).
BONUSOWO:
ProTips 1 – Jak pracować z fotografiami – usuwanie tła ze zdjęcia, hurtowy import, paleta barw ze zdjęcia
ProTips 2 – Jak używać blokady elementów, kopii stylu i pomocnych skrótów klawiszowych.
Moduł 2 – Wykonywanie grafik
Lekcja 3 – Formaty grafik i ich zastosowanie oraz modyfikacja.
Lekcja 4 – Projekty proste i złożone.
Lekcja 5 – Szablony płatne vs płatne. + Jak zmienić płatne w darmowe.
Lekcja 6 – Praca z tekstem.
Lekcja 7 – Praca na fotografiach i innych elementach szablonu.
Lekcja 8 – Praca na elementach ( zdjęcia, siatki, kształty, nowość: gradienty, wykresy, linie, ramki, ilustracje, ikony)
Moduł 3 – LookBook – Kolory marki, fonty oraz klimat grafik
Lekcja 9 – Jak wybrać kolorystykę marki, produktu, projektu? Inspiracje, wskazówki, narzędzia.
Lekcja 10 – Wykonanie tablicy – mood board Twojej marki.
Lekcja 11 – Dodanie i stosowanie logotypu.
Lekcja 12 – Poszukiwanie przykładowych fotografii w bankach zdjęć i ich dodawanie.
Moduł 4 – Projektowanie własnych grafik + pomocne tricki
Lekcja 13 – Jak w prosty sposób przygotować zestaw spójnych grafik?
Lekcja 14 – Zmiana formatu grafik.
Lekcja 15 – Nazwy plików, ich waga i rozszerzenia.
Lekcja 16 – Udostępnianie i pobieranie grafik.
Moduł 4.1 – Rozszerzenie o aktualizacje w programie
Lekcja 17 – Nowości w programie.
Lekcja 18 – Tworzenie filmiku na Facebooka z muzyką i napisami.
Lekcja 19 – Tworzenie animacji.
Lekcja 20 – Wykorzystanie video i animacji w mediach społecznościowych.
Moduł 5 – Grafiki reklamowe / sprzedażowe
Lekcja 21 – Zasady projektowania grafik reklamowych.
Lekcja 22 – Sprawdzanie grafik konkurencji.
Lekcja 23 – Weryfikacja zasady 20% tekstu na grafice.
Lekcja 24 – Przygotowanie rozmiarów do umiejscowień reklamy.
1) Lista bezpłatnych banków zdjęć
2) lista polskich fontów dostępnych w programie Canva
3) lista stron do modyfikacji wielkości grafik i innych pomocnych narzędzi
4) lista stron, na których można znaleźć inspiracje dla kolorystyki marki
Wahasz się? Sądzisz, że nie masz czasu? Rozumiem. Jednak przypomnij sobie, ile zdarzało Ci się go tracić na porządkowaniu projektów lub zaczynaniu wszystkiego od nowa. Czy naprawdę sądzisz, że jest coś ważniejszego od wizerunku Twojej firmy i tego, by się rozwijała, przynosząc zyski?
Ja poświęciłam ponad rok na obmyślaniu i porządkowaniu autorskich rozwiązań zawartych w kursie. Pomimo, iż grafiką zajmuję się od dobrych kilku lat. Chcesz spędzić tyle lub dłużej, szukając rozwiązania czy wolisz je otrzymać w pigułce? Pomyśl, ile zyskasz na zaoszczędzonym czasie i atrakcyjniejszej promocji!
Gwarantuję Ci, że efekty kursu Canvy odczujesz już w jego trakcie. Dostrzegą je także Twoi aktualni i potencjalni Klienci. Kurs zajmie Ci nieco ponad 150 minut. Nie musisz nigdzie pędzić ani się do nikogo dopasowywać. Wszystko zrobisz bez wychodzenia z domu, siedząc na balkonie czy w ogródku. W czasie, w którym obejrzałbyś 2-3 odcinki ulubionego serialu, możesz uporządkować cały dotychczasowy bałagan.
To co? Zaczynamy? 🙂
Przykładowe grafiki branży beauty
Nazywam się Jola Ambrożewicz i zajmuję się Marketingiem Interakcyjnym – sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Uczę jak promować wartościowe produkty, usługi i umiejętności. TAKŻE OBRAZEM
Wspieram i edukuję proaktywnych Przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w tym, jak mogą promować swój biznes atrakcyjnie, skutecznie i z radością.
Wierzę, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zakomunikować światu. Inspiruję do odważnego korzystania z interakcji, dzięki którym możemy prowadzić biznes z większą satysfakcją.
Poza tym: wielbicielka zwierząt, idei interworkingu, podróży oraz turkusowych organizacji. Uzależniona od czytania książek.
Wszystkie lekcje w kursie opierają się na bezpłatnej wersji programu Canva. Omawiam w nim też różne sztuczki, które pozwalają osiągnąć taki sam efekt jak w wersji płatnej. Zatem nie musisz się martwić, czy ta opcja będzie dla Ciebie wystarczająca