Powyższe szkolenie to przedsmak tego, co możesz zyskać podczas programu warsztatowego:

Happy Posts Plan 2023

Stwórz gotowy plan postów na pół roku do przodu. Buduj z radością rozpoznawalną i polecaną markę.

Niech mówią w onlajnach i na mieście, że jeśli chodzi o Twoją dziedzinę, to nie masz sobie równych!

3-dniowe warsztaty + 3-tygodniowy trening grupowy z indywidualnym wsparciem​

Happy Posts Plan - posty na pół roku

Czy Twoja sytuacja przypomina którąś z poniższych? 

“Często rozmyślam, o czym napisać i jak to ubrać sensownie w słowa”

Nie wiem, co mam tam wrzucać, żeby działało. Co sprawi, że ludziom się spodoba i będą chcieli coś u mnie kupić.”

“Gubię się w tylu możliwościach, nawet jak przychodzą do mnie pomysły, to czuję blokadę, by ostatecznie coś wrzucić.”

Brakuje mi czasu, by to poukładać.”

“Mam wyrzuty, że robię za mało.”

“Wiem, że warto wykorzystywać social media, ale ciągle brakuje mi pomysłów, albo jak już je mam, to za chwilę wydają mi się bez sensu.

Mam wrażenie, że wszyscy wokół wrzucają świetne posty, zbierają lajki i komentarze, a mi to idzie jak po grudzie.”

“Tworzę treści, kombinuję, wymyślam kolejne, wstawiam i nie widzę efektów.

“Wrzucam coś często chaotycznie i w biegu. Brakuje mi w tym porządku, jakiegoś planu.”

Jeśli tak, te warsztaty są dla Ciebie!

happy-posts-plan-luty-2023-foto-2

Co zyskasz biorąc udział w Happy Posts Plan?

Święty spokój. Głowę wolną od gonitwy myśli i poszukiwania pomysłów.

Pewność co do tego, co publikować i jakie cele marki Twoje treści mają realizować.

Zdrowe i wzmacniające podejście do mediów społecznościowych w miejsce zniechęcenia, wypalenia, demotywacji.

Wsparcie. Gotowe narzędzia, wskazówki i techniki wspierające tworzenie i planowanie treści.

Porządek. Zagwarantują Ci go sprawdzone schematy gotowe do wdrożenia, modyfikowania i powielania przez kolejne miesiące, a nawet lata.

Przejrzystość. Instrukcję obsługi autorskiej strategii planowania postów P.O.K.A.Ż. i wspierające widoczność w social mediach taktyki budowania treści.

Czas i przestrzeń na pracę z Klientami i rozwój firmy, by przynosiła większe zyski, gdy sprawy postów i wizerunku w social mediach masz już na dłuższy czas ustalone.

Co o warsztatach mówią inni?

5/5
"To były jedne z najbardziej produktywnych warsztatów, w jakich miałam okazję brać udział. Wiele cennych wskazówek merytorycznych, celnych uwag, praktycznych porad, a co najważniejsze ćwiczenia praktyczne, pozwalające wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce. Bardzo motywujące i inspirujące warsztaty, po których od razu ma się ochotę zacząć działać."
Opinia Uczestniczki warsztatów Happy Posts Plan, które odbyły się w lipcu 2022

Warsztaty, czyli nie tylko wspólna praca nad Twoimi postami, ale i dużo, dużo więcej!

Warsztaty Happy Posts Plan pomogą Ci stworzyć spójny i przemyślany harmonogram postów, nawet na 3 miesiące do przodu. 

Nie musisz być wirtuozem sociali, żeby postować atrakcyjnie, skutecznie i z radością. Wystarczy kilka godzin, by zyskać spokój, porządek i pewność na lata. 

Happy Posts Plan to 3 warsztatowe spotkania online i 3 miesiące postów z głowy + wyjątkowe BONUSY i wsparcie. Zapewnią Ci m.in.

  • blisko 6 godzin materiałów wideo (3 spotkania po ok. 90-120 minut + dostęp do nagrań na rok), 
  • 90 minut sesji pytań i sugestii Q&S,
  • listę ponad 15 narzędzi wspomagających proces publikowania treści w social media,
  • 7+ plików zawierających m.in. interaktywne szablony, gotowe formuły pisania treści, kalendarze, schematy, instrukcje.
  • spotkania na pracę w skupieniu i wdrożenie poznanych schematów, by zapewnić czas, przestrzeń i dodatkową motywację do wprowadzenia wiedzy w działanie.

Podczas warsztatów wyposażę Cię w cenną wiedzę i narzędzia. Dzięki nim przestaniesz codziennie mierzyć się z próbą odpowiedzi na pytanie: Co dziś wrzucić do sociali? I co istotne: będziesz w nich spędzać zdecydowanie mniej czasu czerpiąc lepsze efekty! Podczas spotkań stworzysz” 30+ chwytliwych tematów, 15 + gotowych postów, 15 + atrakcyjnych grafik i szablony do wykorzystania w przyszłości.

Happy post plan efekty warsztatów

To praktyczne warsztaty, podczas których przygotujesz plan postów na najbliższe tygodnie publikacji i zyskasz spokój

Pomoże Ci się to uwolnić od nieustannego i natrętnego myślenia o kolejnych treściach, bo zaplanujesz je z góry. 

Zaprzyjaźnisz się z mediami społecznościowymi. 

Odkryjesz profity, jakie oferują oraz pułapki, które się w nich kryją.  

Dzięki temu wykorzystasz social media do budowania silnej i rozpoznawalnej marki. 

Brzmi ciekawie?

Oto opinie Osób, które uczestniczyły w poprzedniej edycji:

5/5
"Warsztaty bardzo praktyczne i nastawione na efektywność działań. Polecam każdemu, kto nie ma pomysłu na treści. Czas spędzony na warsztatach na pewno zaowocuje zasobami w postaci gotowych treści lub serii pomysłów gotowych do wdrożenia od zaraz."
Anita Bednarczyk - opinia o HPP
Anita Bednarczyk
Przedsiębiorczyni, twórczyni projektu InfografikaPolska.pl
5/5
"Bardzo wartościowy warsztat, dużo merytorycznej i praktycznej wiedzy, która została w ciekawy sposób przedstawiana. Prowadząca jest profesjonalistką świetnie przekazuje poszczególne zagadnienia. Polecam każdemu kto ma problem z przygotowaniem postów na SM"
Karolina Walczak opinia
Karolina Walczak
Wirtualna asystentka, KarolinaWalczak.pl
5/5
"Ogrom konkretów, wiedza, przekazana w bardzo przystępnej, prostej formie, do wdrożenia od razu. Po tych warsztatach pisanie treści nie będzie straszne nareszcie będę mogła zaplanować posty na dłuższy okres."
Barbara Mączka opinia o HPP
Barbara Mączka
Doradczyni zawodowa, BarbaraMaczka.pl

Co konkretnie wydarzy się podczas warsztatów?

Spotkanie 1: Strategia generowania pomysłów na posty i planowanie ich zgodnie z moją autorską formułą P.O.K.A.Ż

  • Przygotujesz listę 50+ pomysłów na posty do wykorzystania przez kolejne tygodnie dopasowane do Twojej marki.
  • Opanujesz autorską strategię tworzenia postów P.O.K.A.Ż.
  • Nauczysz się efektywnej pracy w blokach.
  • Dowiesz się, skąd brać pomysły na posty i jak generować je w przyszłości.

DODATKOWO: Otrzymasz interaktywne pliki do uzupełnienia i zaplanowania kalendarza publikacji.

Spotkanie 2: Jak pisać posty prosto, ciekawie i z przyjemnością

  • Stworzysz 15+ postów gotowych do publikacji
  • Otrzymasz i przećwiczysz formuły pisania postów, które ułatwią Ci tworzenie treści.
  • Poznasz i przetestujesz efektywne taktyki i struktury pisarskie.
  • Nauczysz się ułatwiać sobie proces pisania.

DODATKOWO: Dostaniesz ściągę z narzędziami do pracy z tekstem oraz formuły pisania według schematów: AIDA(L), PAS, 3-5-7, 3-5-7K, Interact itd.

Spotkanie 3: Grafiki, zdjęcia, karuzele – jak przygotowywać wizualny aspekt postów.

  • Przygotujesz 15+ grafik do swoich postów
  • Dowiesz się, skąd brać inspiracje i bezpłatne zdjęcia do postów.
  • Nauczysz się szybko przygotowywać wizualizację swoich treści.
  • Nauczysz się dbać o spójność kolorystyczną postów.
  • Dowiesz się, jak szybko projektować grafiki, filmiki, animacje.

DODATKOWO: Otrzymasz listę bezpłatnych banków zdjęć, aplikacji do doboru palet kolorystycznych, tworzenia mockupów, obróbki grafik.

W tym roku, w miesiącu świętego Walentego na nowo pokochasz social media i zaczniesz tworzyć treści z motylami w brzuchu!

Spotkanie 1 – Tworzenie pomysłów i planowanie postów:

  • Jak podejść do tworzenia treści w mediach społecznościowych z ulgą.
  • Zanim zaczniesz – czyli co nieco o efektywności: praca w blokach.
  • O czym pisać w mediach społecznościowych?
  • Strategia planowania postów P.O.K.A.Ż.
  • Twój plan pomysłów na posty na 6 miesiący do przodu.
  • Proces ustalania kalendarza publikacji.
  • 7 kroków od planu do publikacji postów.

BONUSY:

  • Edytowalny plik do planowania postów w Canvie
  • Kalendarz Świąt nietypowych jako inspiracja

Spotkanie 2 – Pisanie postów:

  • Kiedy i w jaki sposób zbierać inspiracje?
  • Jak jeszcze ułatwić sobie pisanie?
  • Taktyki i struktury pisarskie: PAS, BAB, 4P, 3-5-7,  3-5-7K – na karuzeli  Post Interakcyjny, Ogniste pytanie,  Cytat vs Twoje zdanie , Z życia wzięte + nawiązanie 

BONUSY:

  • Lista narzędzi do pracy z tekstem i generowania pomysłów
  • Video-instrukcja: Jak zrobić rozeznanie w postach sponsorowanych marek, które uwielbiamy

Spotkanie 3 – Wizualna strona postów

  • Jak podejść do wizualnej strony komunikacji w mediach społecznościowych?
  • Jak zadbać o spójną kolorystykę?
  • Zasada projektowania grafik 3C+M
  • Ludzka strona grafik, czyli o zdjęciach zwyczajnych i profesjonalnych
  • Jak szybko projektować grafiki, filmiki i animacje?

BONUSY:

  • Lista inspirujących stron do ustalania spójnej kolorystyki marki
  • Nagranie webinaru jak przyciągać uwagę Klientów – dobór fontów i kolorów w pigułce

Kim jestem i dlaczego warto ze mną pracować?

Nazywam się Jola Ambrożewicz i pomagam markom zapisywać się w umysłach i sercach Odbiorców. Jestem strateżką komunikacji marki, trenerką biznesu i mentorką marketingu interakcyjnego.

Wierzę w rozwijającą moc działań opartych na budowaniu relacji i firmy w zgodzie ze sobą i swoimi wartościami. Moją misją jest wspieranie w tym, by prowadzenie biznesu i satysfakcjonujące zarobki przychodziły z lekkością.

Od kilku lat pomagam przedsiębiorczym Osobom budować i promować ich marki w świecie online. Uczę, jak docierać do wymarzonych Klientów i rozwijać biznes. Bez stresu, poczucia przytłoczenia i narzucania się Odbiorcom. Atrakcyjnie. Autentycznie. Skutecznie. Z radością.

Odczarowuję zły urok rzucony na słowo promocja. Sprawiam, że sprzedaż i marketing stają się przyjemnością. W końcu można je uprawiać w zgodzie ze swoimi talentami, pasjami i osobowością.

Do tej pory przeszkoliłam tysiące Osób podczas szkoleń, webinarów i konferencji. W świecie online występowałam na takich konferencjach jak: Marketing Tu i Teraz, Slow Business Online, Siła Newslettera, Jak Żyć w Necie.

Prywatnie jestem największą fanką swojej Córeczki. Uwielbiam podróże, zwierzęta oraz zagadnienia związane z psychologią pozytywną i transpersonalną.

Mam fioła na punkcie aplikacji upraszczających życie i znajdowaniu rozwiązań skracających drogę do celu. Pizzę mogłabym jeść codziennie, tak jak bezę z kremem i owocami na deser 😉

Jolanta Ambrożewicz - o mnie

Wciąż się wahasz, bo nie wiesz, czy warto inwestować w warsztaty Happy Posts Plan? 

Pomogę Ci.

Te warsztaty są DLA CIEBIE, jeśli:

  • Jesteś właścicielką lub właścicielem firmy albo freelancerem, chcesz mieć więcej Klientów i przestrzeni na pracę z nimi oraz rozwój firmy zamiast spędzania wielu godzin w social mediach – chcesz mieć  z góry ułożoną i uporządkowaną strategię komunikacji marki, która daje Ci spokój i polecenia.
  • Chłoniesz wiedzę, ale wciąż trochę boisz się ją wdrażać – z chęcią odważę Cię do działania! To moja specjalność. 🙂
  • Świadczysz usługi w branży beauty, wellness, ślubnej.
  • Udzielasz wsparcia mentalnego, coachingowego, psychologicznego,
  • Szkolisz innych (lub zamierzasz to robić),
  • Tworzysz (lub chcesz tworzyć) kursy online, produkty wirtualne i/lub programy rozwojowe,
  • Zlecasz prowadzenie social mediów marki swoim pracownikom i chcesz, by rozwijali się w tym obszarze,
  • Prowadzisz firmę sprzedającą produkty fizyczne gotowe lub wykonywane na zamówienie
  • Wciąż nieco sceptycznie podchodzisz do social mediów, ale pragniesz zadbać o wizerunek marki, budować zaufanie, zyskiwać polecenia i wykorzystać media do tego, by docierać z ofertą do szerszego grona.

 Te warsztaty NIE jest DLA CIEBIE, jeśli:

  • Twój grafik pęka w szwach i nie jesteś w stanie obsługiwać nowych Klientów,
  • Nie zależy Ci na rozwoju własnej marki, zwiększaniu jej rozpoznawalności oraz pomnażaniu dochodów,
  • Kilkugodzinne, nieefektywne i nieprzynoszące zysku siedzenie w socialach to dla Ciebie żaden problem,
  • Nie zamierzasz rezygnować z nawykowego obserwowania innych i porównywania się, myśląc, że są od Ciebie lepsi i zniechęcając się do działań na rzecz rozwoju własnej marki
  • Nie chcesz budować wartościowej i zaufanej relacji z klientami,
  • Chłoniesz wiedzę, ale jej nie wdrażasz.

Udział w warsztatach z rocznym dostępem do nagrań i BONUSÓW to inwestycja w rozwój Twojego biznesu. To inwestycja w Twój wizerunek i zaufanie, jakim obdarzą Cię Klienci. 

Podsumowując Happy Posts Plan to, zależnie od wybranej wersji:

Dostęp do nagrań

Spotkania warsztatowe będą nagrywane. Otrzymasz dostęp do platformy, na której się znajdą. Możesz do nich wracać, kiedy tylko potrzebujesz, przez rok od zakupu. Zarówno na telefonie, jak i komputerze.

Pliki do pracy

Dodatkowe pliki, także interaktywne, które pomogą Ci w wykonywaniu zadań i przygotowaniu planu. To m.in. kalendarz publikacji, lista Świąt nietypowych, listy narzędzi do pracy z tekstem, formuły copywriterskie itd.

Bonusowe video

Bonusowe nagrania, takie jak: "Jak zrobić rozeznanie w postach sponsorowanych marek, które uwielbiamy", czy nagranie webinaru "Jak przyciągać uwagę Klientów-dobór fontów i kolorów w pigułce"

3 x Warsztaty online

Spotkamy się trzykrotnie na praktycznych warsztatach, podczas których będziesz pracować nad swoim planem i będziesz mógł/mogła zapytać o swoją branżę. Doświadczanie i działanie dają najlepsze efekty.

Sesja Q&A

Dodatkowe spotkanie, na którym możesz zadać pytania o swój plan i strategię - na żywo bądź w formularzu przed spotkaniem. Odpowiem na każde zgłoszenie i dam swoje sugestie.

2 x Happy Hour Work

Zdobytą wiedzę możesz przekuć na jeszcze lepsze efekty, rezerwując sobie czas na skupioną pracę. Dlatego w tej edycji zobaczymy się na sesjach wspólnej pracy. Przez godzinę zrobisz solidne zapasy tekstów lub/i grafik.

Feedback do treści

Podczas 3 tygodniowego wsparcia na grupie, będę komentować Twoje propozycje treści i dawać indywidualne wskazówki. Wsparcie grupy i #MocInterakcji to dodatkowa motywacja, by wdrożyć wiedzę i działać z lekkością.

Bonusowe szkolenie

W grupie wsparcia poprowadzę dodatkowe szkolenie na temat, który okaże się najbardziej HOT w tym czasie. Przewiduję też motywujące konkursy i dodatkowe wskazówki jak jeszcze wykorzystać SM do promocji Twojej marki

 

ILE TO WSZYSTKO MOŻE KOSZTOWAĆ? Tyle taktyk, wsparcia, gotowców?

Zaskoczę Cię! Ponieważ to pierwsza edycja w podzielonej na 3 części formule, chcę, by jak najwięcej Osób z niej skorzystało, więc…

Inwestycja w tę sprawdzoną i uporządkowaną wiedzę oraz bezcenną praktykę wraz z moim wsparciem jest zbliżona do….

 

 

  

 

 kwoty, jaką zwykle wydaje się na nową marynarkę czy koloryzację włosów. 

A przecież mówimy o budowaniu wizerunku Twojej marki i jej poleceniach w social mediach. 

Taka inwestycja jest bezcenna!

Happy Posts Plan - luty 2023 pakiety

W ramach zakupu warsztatów Happy Posts Plan otrzymujesz:

W wersji TAKE AWAY, dla tych którzy preferują definitywnie samodzielną pracę:

  • Dostęp do nagrań warsztatów na platformie przez rok od zakupu (dostęp będzie przydzielany od 20.02.2023) 
  • Dodatkowe bonusy umieszczone na platformie: materiały i checklisty z pomocnymi programami
 

W wersji TOGETHER, dla tych, którzy lubią praktykę oraz energię grupy i czerpanie z inspiracji oraz komentarzy pozostałych:

  • To co w wersji Take Away oraz:
  • 3 spotkania warsztatowe online na żywo, podczas których tworzysz swoją strategię, wykonujesz zadania i możesz zadawać bieżące pytania (15-17 lutego 2023 o 19.00) 
  • Spotkanie Q&A, podczas którego możesz zapytać o tematy z warsztatów, swoje pomysły i treści. (22.02.2023 o godzinie 11.00) – spotkanie będzie nagrywane, możesz zadać pytanie dołączając lub w specjalnym formularzu dwa dni przed.
  • 2 spotkania w Blokach wdrożeniowych – godzinne spotkania na wspólną skupioną pracę w blokach (deklarujesz, co robisz przez tę godzinę, np. piszesz treści lub przygotowujesz pakiet grafik i meldujesz wykonanie oraz dzielisz się efektami po 60 minutach) [23.02 godzina 19-20; 24.02. godzina 9-10]

W wersji DREAM TEAM, dla tych którzy uwielbiają interakcje i których motywuje praca grupowa, wymiana doświadczeń:

  • To co w poprzednich wersjach oraz
  • 3 tygodniowe (do 08.03.2023) wsparcie po warsztatach w Grupie FB – otrzymasz ode mnie osobiste komentarze i sugestie co do wrzucanych treści. Otrzymujesz gwarancję, że skomentuję minimum 5 Twoich postów. Grupa jest też przestrzenią do wymiany myśli, nawiązywania relacji, szukania nowych pomysłów i wzajemnej motywacji.
  • DODATKOWO 1 marca poprowadzę w grupie bonusowe szkolenie na temat, który zgłoszą Uczestnicy na podstawie pracy nad swoimi strategiami.
  • UWAGA: Limit 10 osób

Wybierz swój pakiet:

Najczęściej zadawane pytania i odpowiedzi

Tak, jeśli nie możesz być na żywo (choć bardzo zachęcam, bo będzie czas na ćwiczenia i zadanie pytań o swoje tematy) będziesz mieć możliwość odtworzenia nagrań i wykonania ćwiczeń krok po kroku samodzielnie. Dostęp do nagrań masz przez rok od zakupu, ALE bardzo Cię zachęcam do przerobienia materiałów jak najszybciej i wdrożenia ich podczas spotkań HappyWorkHour. *Dostęp na żywo i wspólna praca jest w pakiecie TOGETHER i DREAM TEAM

A ile czasu (nerwów i energii) zajmuje Ci zastanawianie się o czym napisać i jak zdobywać Klientów przez social media? W przypadku tego szkolenia – Inwestujesz ten czas raz – a wykorzystujesz zdobytą i przećwiczoną! wiedzę latami. Zależy mi na Twoich efektach, więc będę Cię wspierać i kibicować, by zobaczyć realne treści, które wypełnią Twoje wirtualne tablice. 

Jednak fakt, część rzeczy jest do realnego zrobienia po Twojej stronie. Z moich doświadczeń, poprzednich szkoleń i rozmów z Klientami wynika, że jak rezerwują sobie w kalendarzu blok czasowy na konkretną pracę i dodatkowo umówią się z kimś na wspólne działanie – wykonują ją. Odpada prokrastynacja i popadanie w wir innych, niezwiązanych ze strategicznymi planami zadań. Dlatego w tej edycji spotkamy się dodatkowo 2 razy, by pracować w skupieniu przez godzinę podczas HappyHourWork – i w tym czasie przygotować zapas tekstów czy grafik. Wirz mi, że jak wpiszesz to w kalendarz, przyjdziesz i wykonasz – poczujesz się lżej o kilkanaście kilo 😉

Prawdopodobnie za kilka miesięcy i w wyższej cenie. Zastanów się, czy chcesz przez tyle czasu męczyć się ze swoimi myślami i dylematami jak uporządkować social media. Dołączając teraz możesz uczestniczyć w warsztatach w czasie rzeczywistym lub wrócić do nagrań i robić zadania krok po kroku w dogodnym momencie. Dostęp do nagrań będziesz mieć przez rok od zakupu. To wystarczający czas, by przerobić i skorzystać z omawianych strategii nawet 4-5 razy.

Podczas warsztatów dostaniesz wskazówki, które od razu pozwolą Ci wejść w buty idealnego, wymarzonego Klienta i tworzyć treści, które zwrócą jego uwagę oraz sprawią, że będzie Cię kojarzył jako tego, który zna się na rzeczy, u którego warto kupić, kogo warto polecić. Warsztaty nauczą Cię strategicznego podejścia do treści w social mediach oraz pomogą planować działania tak, by długofalowo służyły Twojej marce, budując jej rozpoznawalność. Dodatkowo w pakiecie DREAMTEAM będę komentować Twoje propozycje treści i dawać dodatkowe wskazówki, więc zyskasz pewność, że będą doskonałej jakości. 

Program Marka Biznes Klasa

Podaj swoje dane, by umówić się na bezpłatną i niezobowiązującą konsultację, dzięki której sprawdzimy, czy i jak mogę Ci pomóc

Chcesz budować markę ekspercką w zgodzie ze sobą, zyskując niezależność i regularne dochody?

Podaj swoje dane, by odebrać darmowe wideo

.