Pozwól, że zadam Ci kilka krótkich pytań.
Twoja odpowiedź na większość z tych pytań brzmi: Tak? W takim razie muszę Ci coś wyznać.
Wiem, co czujesz. Kiedyś sama odpowiedziałabym twierdząco na wszystkie powyższe, a pewnie i kilkanaście dodatkowych. Powód? Dość banalny, lecz dla wielu trudny do rozwiązania. Był taki również dla mnie.
Nie dzieliłam się tym, co robię w mediach społecznościowych. Po pierwsze się bałam. Po drugie, nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Po trzecie – nie czułam, że warto.
Też tak masz? W takim razie poświęć jeszcze chwilkę. Chcę Ci pokazać, że wcale nie musi tak być.
Teraz Klienci trafiają do mnie sami. Dostaję więcej propozycji współpracy, a co za tym idzie, rośnie moja sprzedaż. W zamian robię tylko to, co lubię i co jest zgodne z moimi wartościami.
Dzieje się tak, ponieważ wprowadziłam do swojego biznesu kilka rozwiązań, dzięki którym problemy zniknęły.
Chcę Ci je zdradzić!
Dziś wiem, że nie ma nic złego w mówieniu o sobie na Facebooku. Dzieleniu się tym, co robisz i czerpaniu z tego radości. Wystarczy w kilku prostych krokach uporządkować swój profil prywatny. Tak, by atrakcyjnie pokazywał, czym się zajmujesz. Zachęcał do zapoznania się z Tobą, Twoim biznesem i Twoją ofertą.
Czy wiesz, że masz tylko 5 sekund, by zainteresować Klienta? Zaledwie tyle decyduje o tym, czy wywrzesz na nim pozytywne czy negatywne wrażenie.
Ludzie naprawdę przeglądają profile innych osób na Facebooku. Również Twój.
Przecież też to czasem robisz, prawda? I co? Chwalisz się tym na lewo i prawo? No jasne, że nie. Nie zmienia to jednak faktu, że podczas każdego takiego „mini-researchu” wyrabiasz sobie opinię na temat danej osoby lub firmy.
Czyż nie mam racji?
Kolejnym istotnym faktem jest to, że ludzie polegają na rekomendacjach znajomych i rodziny. Według badań instytutu Nielsena, to właśnie nimi kieruje się ponad 8 na 10 (83%!) Konsumentów wybierających usługi lub produkty. Zbadano również, że 66% respondentów ufa opiniom publikowanym w internecie.
Wiem, o czym mówię. Marketingiem zajmuję się od ponad 10 lat. Kilka lat temu stworzyłam marketing interakcyjny. Jestem trenerką, mentorką, a także szkoleniowcem i doradcą biznesowym. Wspieram ambitnych, kreatywnych i przedsiębiorczych ludzi, pomagając im promować własne biznesy i pasje.
Nazywam się Jola Ambrożewicz i zajmuję się Marketingiem Interakcyjnym – sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Uczę jak promować wartościowe produkty, usługi i umiejętności.
Wspieram i edukuję proaktywnych Przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w tym, jak mogą promować swój biznes atrakcyjnie, autentycznie, skutecznie i z radością.
Wierzę, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zakomunikować światu. Inspiruję do odważnego korzystania z interakcji, dzięki którym możemy prowadzić biznes z większą satysfakcją.
Poza tym: pasjonatka psychologii, wielbicielka zwierząt, idei interworkingu, podróży oraz turkusowych organizacji. Uzależniona od czytania książek.
Podaj niezbędne dane poniżej:
You have successfully joined our subscriber list.