Świetnie! Za chwilę otrzymasz mail z prośbą o potwierdzenie zapisu - kliknij tam, by dokończyć rejestrację. Tymczasem mam dla Ciebie coś specjalnego "Video e-book "Profil, który sprzedaje" za 37 zł zamiast 87 zł, czyli aż 50 zł taniej

Wiesz, że Twój profil prywatny może budować Twoją markę, przyciągać nowych Odbiorców i sprzedawać? Zarówno Twoje produkty, usługi, jak i umiejętności? Nawet gdy Ty odpoczywasz, on może to robić! Całą dobę.

Pokaż swoją markę na profilu, zwiększ jej rozpoznawalność i wyniki - praktyczny poradnik

25 minut czytania

max 60 minut wdrażania

Kolejne miesiące, a nawet lata korzystania

Każdy kto wchodzi na Twój profil, przez pierwsze 5 sekund podświadomie decyduje, czy można Ci zaufać. Czy warto wejść z Tobą we współpracę. Wychodzi lub ogląda dalej...

Pozwól, że zadam Ci kilka krótkich pytań

  1. Czy czujesz, że Twoja sprzedaż może być większa?
  2. Jesteś aktywny na rynku pracy i wiesz, że potencjalni pracodawcy i kontrahenci weryfikują w mediach, kto składa CV/ofertę?
  3. Jesteś przekonany/a, że Twój biznes może być lepiej widoczny w Internecie?
  4. Denerwujesz się, bo nie wiesz, jak promować swoje działania w social mediach?
  5. Szukasz rozwiązania, które wprowadzisz raz, a potem będzie samo na siebie pracować?
  6. Masz wrażenie, że robisz to samo po kilka razy, a efekty wciąż są niezadowalające?
  7. Widzisz, że większość Twoich znajomych nie wie, co robisz, a w sprawach, z którymi mogliby zwrócić się do Ciebie, wybiera Twoją konkurencję?
  8. Przerażają Cię przeładowane wiedzą kursy dotyczące promocji w mediach społecznościowych?
  9. Pragniesz prostego, skutecznego sposobu promocji w social mediach?
  10. Chcesz prowadzić biznes w zgodzie z wyznawanymi wartościami?
Sprzedaż na Facebooku

Twoja odpowiedź na większość z tych pytań brzmi: Tak? W takim razie muszę Ci coś wyznać.

Wiem, co czujesz. Kiedyś sama odpowiedziałabym twierdząco na wszystkie powyższe, a pewnie i kilkanaście dodatkowych. Powód? Dość banalny, lecz dla wielu trudny do rozwiązania. Był taki również dla mnie.

Nie dzieliłam się tym, co robię w mediach społecznościowych. Po pierwsze się bałam. Po drugie, nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Po trzecie – nie czułam, że warto.

Też tak masz? W takim razie poświęć jeszcze chwilkę. Chcę Ci pokazać, że wcale nie musi tak być.

Teraz Klienci trafiają do mnie sami. Dostaję więcej propozycji współpracy, a co za tym idzie, rośnie moja sprzedaż. W zamian robię tylko to, co lubię i co jest zgodne z moimi wartościami.

Dzieje się tak, ponieważ wprowadziłam do swojego biznesu kilka rozwiązań, dzięki którym problemy zniknęły.

 

Chcę Ci je zdradzić!

Zaczęłam pokazywać to, czym się zajmuję zawodowo na profilu prywatnym. Zadbałam o jego wygląd i... Zaczęłam sprzedawać. Otrzymywać zapytania i zaproszenia do współpracy.

Jolanta Ambrożewicz kontakt

Dziś wiem, że nie ma nic złego w mówieniu o sobie na Facebooku. Dzieleniu się tym, co robisz i czerpaniu z tego radości. Wystarczy w kilku prostych krokach uporządkować swój profil prywatny. Tak, by atrakcyjnie pokazywał, czym się zajmujesz. Zachęcał do zapoznania się z Tobą, Twoim biznesem i Twoją ofertą.

Czy wiesz, że masz tylko 5 sekund, by zainteresować Klienta? Zaledwie tyle decyduje o tym, czy wywrzesz na nim pozytywne czy negatywne wrażenie.

Ludzie naprawdę przeglądają profile innych osób na Facebooku. Również Twój.

 

Przecież też to czasem robisz, prawda? I co? Chwalisz się tym na lewo i prawo? No jasne, że nie. Nie zmienia to jednak faktu, że podczas każdego takiego „mini-researchu” wyrabiasz sobie opinię na temat danej osoby lub firmy.

Czyż nie mam racji?

Kolejnym istotnym faktem jest to, że ludzie polegają na rekomendacjach znajomych i rodziny. Według badań instytutu Nielsena, to właśnie nimi kieruje się ponad 8 na 10 (83%!) Konsumentów wybierających usługi lub produkty.  Zbadano również, że 66% respondentów ufa opiniom publikowanym w internecie. 

Wiem, o czym mówię. Marketingiem zajmuję się od ponad 10 lat. Kilka lat temu stworzyłam marketing interakcyjny. Jestem trenerką, mentorką, a także szkoleniowcem i doradcą biznesowym. Wspieram ambitnych, kreatywnych i przedsiębiorczych ludzi, pomagając im promować własne biznesy i pasje.

Stwórz profil, który będzie Twoją najlepszą wizytówką!

Żeby sprzedawać i budować swoją markę warto mieć profil, który jest Twoją najlepszą wizytówką. Którego BEZPŁATNĄ przestrzeń reklamową w pełni wykorzystujesz. Pokazując to, w czym się specjalizujesz, dajesz innym szansę skorzystania z tego.

Dlatego przygotowałam praktyczny video e-book, który Ci w to ułatwi. Co w nim znajdziesz?

profil osobisty który sprzedaje

Sporo z tych wskazówek wykorzystasz także w swoich działaniach na profilu firmowym, jeśli taki też chcesz prowadzić

Wielu przedsiębiorców i freelancerów szuka wciąż nowych sposobów na promocję, zapominając o tym, co mają pod ręką. Wręcz w kieszeni. W telefonie.

Zobacz co o video e-booku sądzą inni:

Spotkałam setki osób, które na swoich profilach prywatnych nie miały informacji zawodowych. Zupełnie nie wykorzystują tej przestrzeni do pozyskiwania Klientów oraz budowania biznesowych relacji. To może być Twoja przewaga!

e-commerce

Zainwestuj trochę czasu w wykorzystanie wskazówek z tego poradnika i korzystaj z profitów latami! Uwielbiam tę zasadę: Robisz raz - masz cały czas.

profil osobisty który sprzedaje

O autorce. Kim jestem?

Jolanta Ambrożewicz kontakt

Nazywam się Jola Ambrożewicz i zajmuję się Marketingiem Interakcyjnym – sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Uczę jak promować wartościowe produkty, usługi i umiejętności. 

Wspieram i edukuję proaktywnych Przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w tym, jak mogą promować swój biznes atrakcyjnie, autentycznie, skutecznie i z radością.

Wierzę, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zakomunikować światu. Inspiruję do odważnego korzystania z interakcji, dzięki którym możemy prowadzić biznes z większą satysfakcją.

Poza tym: pasjonatka psychologii, wielbicielka zwierząt, idei interworkingu, podróży oraz turkusowych organizacji. Uzależniona od czytania książek.