Pozwól, że zadam Ci kilka krótkich pytań.
Twoja odpowiedź na większość z tych pytań brzmi: Tak? W takim razie muszę Ci coś wyznać.
Wiem, co czujesz. Kiedyś sama odpowiedziałabym twierdząco na wszystkie powyższe, a pewnie i kilkanaście dodatkowych. Powód? Dość banalny, lecz dla wielu trudny do rozwiązania. Był taki również dla mnie.
Nie dzieliłam się tym, co robię w mediach społecznościowych. Po pierwsze się bałam. Po drugie, nie wiedziałam, jak się za to zabrać. Po trzecie – nie czułam, że warto.
Też tak masz? W takim razie poświęć jeszcze chwilkę. Chcę Ci pokazać, że wcale nie musi tak być.
Teraz Klienci trafiają do mnie sami. Dostaję więcej propozycji współpracy, a co za tym idzie, rośnie moja sprzedaż. W zamian robię tylko to, co lubię i co jest zgodne z moimi wartościami.
Dzieje się tak, ponieważ wprowadziłam do swojego biznesu kilka rozwiązań, dzięki którym problemy zniknęły.
Chcę Ci je zdradzić!
Dziś wiem, że nie ma nic złego w mówieniu o sobie na Facebooku. Dzieleniu się tym, co robisz i czerpaniu z tego radości. Wystarczy w kilku prostych krokach uporządkować swój profil prywatny. Tak, by atrakcyjnie pokazywał, czym się zajmujesz. Zachęcał do zapoznania się z Tobą, Twoim biznesem i Twoją ofertą.
Czy wiesz, że masz tylko 5 sekund, by zainteresować Klienta? Zaledwie tyle decyduje o tym, czy wywrzesz na nim pozytywne, czy negatywne wrażenie.
Ludzie naprawdę przeglądają profile innych osób na Facebooku. Również Twój.
Przecież też to robisz, prawda? I co? Chwalisz się tym na lewo i prawo? No jasne, że nie. Nie zmienia to jednak faktu, że podczas każdego takiego „przeglądu” wyrabiasz sobie opinię na temat danej osoby lub firmy.
Czyż nie mam racji?
Kolejnym istotnym faktem jest to, że ludzie polegają na rekomendacjach znajomych i rodziny. Według badań instytutu Nielsena, to właśnie nimi kieruje się ponad 8 na 10 (83%!) Konsumentów wybierających usługi lub produkty. Zbadano również, że 66% respondentów ufa opiniom publikowanym w internecie.
Wiem, o czym mówię. Marketingiem zajmuję się od ponad 11 lat. Kilka lat temu stworzyłam marketing interakcyjny. Jestem trenerką, mentorką, a także szkoleniowcem i doradcą biznesowym. Wspieram ambitnych, kreatywnych i przedsiębiorczych ludzi, pomagając im promować własne biznesy i pasje.
Poznałam od podszewki wyzwania związane z prowadzeniem firmy, pozyskiwaniem Klientów i rozwojem oferty tak, by nie sprawiała, że nasze życie to głównie „uganianie się za Klientami” i stres związany z tym, czy za miesiąc starczy na opłacenie rachunków. Są różne formy promowania firmy w świecie online, jednak pamiętaj, by wykorzystywać te najefektywniejsze, dostępne dla każdego. Niby PROste, a przynoszące fenomenalne wyniki.
Do tej pory współpracowałam z markami rozmaitych branż. Od dziecięcej przez graficzną do beauty czy szkoleniowej. Prowadziłam dziesiątki szkoleń stacjonarnych i internetowych. Widziałam i testowałam mnóstwo możliwości promocji, jednak profil prywatny wciąż jest przez wiele osób (także marketerów) pomijany.
Mam ponad 11-letnie doświadczenie w branży e-commerce, kreatywnej oraz content marketingu, dzięki czemu poznałam mnóstwo ludzi o niesamowitych pasjach i wspaniałych ofertach produktów fizycznych, cyfrowych czy usług.
Nie sądzisz, że Twoje dokonania są warte pokazywania? Dlaczego chowasz je „do szuflady”? Ja już przestałam i widzę tego efekty!
Sama ukończyłam wiele kursów wartych kilkanaście tysięcy złotych zł. Dziesiątki godzin zainwestowałam w praktyczne warsztaty, doszkalające konferencje i eventy biznesowe. Skończyłam pedagogikę oraz kierunki związane z ekonomią i organizacją reklamy. Moja firma zarejestrowana w 2010 jest najlepszą praktyką wdrażania wiedzy w codzienne doświadczenia. Od wielu lat uczę innych, jak mogą promować i rozwijać biznes, by czerpać z tego satysfakcję. Także finansową.
A tak, rozwijam swoją firmę, pozyskuję nowe zlecenia, buduję markę opartą o to, co dla mnie ważne. Dziś wybieram jakiego projektu się podejmę. Nie przyjmuję „wszystkiego jak leci”. Nie muszę. Tworzę własną przestrzeń, dzięki której moje indywidualne doradztwo i szkolenia przekształcają się w działalność na coraz większą skalę.
Nazywam się Jola Ambrożewicz i pomagam markom zapisywać się w umysłach i sercach Odbiorców. Zajmuję się Marketingiem Interakcyjnym – sztuką komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości i interakcje. Uczę jak promować wartościowe produkty, usługi i umiejętności.
Wspieram i edukuję proaktywnych Przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w tym, jak mogą promować swój biznes atrakcyjnie, autentycznie, skutecznie i z radością.
Wierzę, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zakomunikować światu. Inspiruję do odważnego korzystania z interakcji, dzięki którym możemy prowadzić biznes z większą satysfakcją.
Poza tym: pasjonatka psychologii, wielbicielka zwierząt, idei interworkingu, podróży oraz turkusowych organizacji. Uzależniona od czytania książek.
Podaj niezbędne dane poniżej:
You have successfully joined our subscriber list.